  • 1. Data: 2012-04-20 10:25:13
    Temat: Folia paraizolacyjna
    Od: "mihal" <j...@w...pk>

    Ocieplam poddasze użytkowe (ok. 100m2) wełną 20 cm Toprock + 10 cm
    Superrock . Pod dachówką membrama 150.
    Muszę dzis zdecydować jaka paraizolacje zastosować . Do wyboru mam :
    folia "żółta"
    folia z aluminium
    falia z membrama

    Co byscie polecili ? Różnica w cenie tak mała , że pomijalna.
    BTW na co zwrócic uwagę podczas prac oprócz oczywiscie ciągłości izolacji ?

    pozdr.
    mihal

  • 2. Data: 2012-04-20 11:02:54
    Temat: Re: Folia paraizolacyjna
    Od: enemyunknown <r...@s...fr.pl>

    On 20 Kwi, 10:25, "mihal" <j...@w...pk> wrote:
> [...]
    >
    > Co byscie polecili ? Różnica w cenie tak mała , że pomijalna.
    > BTW na co zwrócic uwagę podczas prac oprócz oczywiscie ciągłości izolacji  ?

    ja dałem folię z aluminium - wydaje się po prostu bardziej trwała niż
    ta żółta.

  • 3. Data: 2012-04-20 11:52:15
    Od: "mihal" <j...@w...pk>

    ja dałem folię z aluminium - wydaje się po prostu bardziej trwała niż
    ta żółta.

    Czy zauwązyłes jakieś nagatywne oddziaływanie na zasięg telefonów
    komórkowych czy wifi ?

  • 4. Data: 2012-04-20 12:11:53
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2012-04-20 10:25, mihal wrote:
> [...]
    > Superrock . Pod dachówką membrama 150.
    > Muszę dzis zdecydować jaka paraizolacje zastosować . Do wyboru mam :

    Akurat tę folię brałbym najtańszą. Zdaje się, że żółta jest najtańsza.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 5. Data: 2012-04-20 12:25:23
    Od: "mihal" <j...@w...pk>

    > Akurat tę folię brałbym najtańszą. Zdaje się, że żółta jest najtańsza.

    Między najtańszą żółtą a najdroższą (membrama) jest ok. 150 zł roznicy na
    całym ociepleniu.
    To wszystko wina sprzedawców . Dostałem info od ekipy : Kupic folie
    paraizolacyjną. Nie , do jasnej cholewki ! Oczywiście nie może być jednego
    rodzaju w składzie. Musi byc wybór żeby biedny inwestor miał kolejna
    zagadkę.

  • 6. Data: 2012-04-20 13:53:30
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

> [...]
    > paraizolacyjną. Nie , do jasnej cholewki ! Oczywiście nie może być jednego
    > rodzaju w składzie. Musi byc wybór żeby biedny inwestor miał kolejna

    ponoc nie ma to znaczenia większego, jednak ja kupiłem niewiele drozszą
    aluminiową wzmacnianą siatką + 30cm wełny na skosach i jest super cieplutko
    :)
    Przyklejałem ją do ścian klejem soudala fix all, dosyc mocny, po roku nic
    nie popękało nigdzie :)

  • 7. Data: 2012-04-20 14:51:19
    Od: enemyunknown <r...@s...fr.pl>

    On 20 Kwi, 11:52, "mihal" <j...@w...pk> wrote:
    > ja dałem folię z aluminium - wydaje się po prostu bardziej trwała niż
    > ta żółta.
    >
    > Czy zauwązyłes jakieś nagatywne oddziaływanie na zasięg telefonów
    > komórkowych czy wifi ?

    wifi nie mam, telefony działają bez problemu.

  • 8. Data: 2012-04-20 16:06:38
    Od: rrr <r...@o...rrr.pl>

    Użytkownik mihal napisał:

> [...]
    > paraizolacyjną. Nie , do jasnej cholewki ! Oczywiście nie może być
    > jednego rodzaju w składzie. Musi byc wybór żeby biedny inwestor miał

    Tak po stówce, sto pięćdziesiąt, czasem pińcset pan dorzucisz i będzie
    super hiper i z 50000 zł mi z kosztorysu zniknęło :)

    Pozdrawiam
    rafał

  • 9. Data: 2012-04-20 16:33:24
    Od: "kiki" <...@p...pl>

    "mihal" <j...@w...pk> wrote in message news:jmrbki$er0$1@inews.gazeta.pl...

    > Czy zauwązyłes jakieś nagatywne oddziaływanie na zasięg telefonów
    > komórkowych czy wifi ?

    Wifi na strychu ma słaby zasięg. Zdecydowanie pogarsza się.

  • 10. Data: 2012-04-20 16:50:19
    Od: mk <d...@t...pl>

    W dniu 2012-04-20 12:25, mihal pisze:
    > Między najtańszą żółtą a najdroższą (membrama) jest ..
    Każda folia to membrana, ważne żeby była paroizolacyjna :)

    Ja dałem taką membranę paroizolacyjną z meszkiem od zewnątrz, ma to
    ponoć zapobiegać ewentualnemu wykraplaniu i pomagać w transporcie
    wilgoci dalej za zewnątrz przegrody.
    Ciekawe czy działa :)
    Pdr. Mariusz
    PS.
    Ludzie używają słowa membrany na materiał przegrody, które w jakimś tam
    stopniu coś przepuszcza.