  • 1. Data: 2012-04-19 16:49:45
    Temat: Czy wchodzic w ogrzewanie bazujace na pradzie???
    Od: Robert G <r...@g...pl>

    http://www.sfora.biz/Beda-masowo-wylaczac-prad-Zabra
    knie-dla-wszystkich-a42626

  • 2. Data: 2012-04-19 20:19:53
    Temat: Re: Czy wchodzic w ogrzewanie bazujace na pradzie???
    Od: "kogutek" <s...@g...pl>

    Robert G <r...@g...pl> napisał(a):

    > http://www.sfora.biz/Beda-masowo-wylaczac-prad-Zabra
    knie-dla-wszystkich-a42626
    Było do przewidzenia. Elektrownie są z czasów PRL. Były zrobione za wspólne
    pieniądze. Po dziewięćdziesiątym roku przejęli je ludzie królików różnych.
    Praktycznie na własność je przejęli. Celem było wydojenie przejętych
    elektrowni. Wyeksploatowanie a potem co będzie gówno ich obchodzi. Oni zarobią
    mnóstwo kasy i tylko to się liczy. Jak by budowali nowe i remontowali stare to
    by mniej zarobili. Prądu nie zabraknie. W miarę jak będą wyłączali kolejne
    elektrownie będzie rosła cena prądu. Zaraz w TV powiedzą że kopalnie są
    głównym odbiorcą prądu i jak płacą za prąd drożej to MUSZĄ podnieść ceny
    węgla. Taka to złodziejska argumentacja jak się okrada miliony przygłupów. I
    przygłupy zamiast wyjść na ulice, spalić co jest do spalenia, powiesić 50
    tysięcy winnych ( jak by tyle nie było to z niewinnych trzeba dobrać) to będą
    po ciemku siedzieć bo świeczki też zdrożeją.

  • 3. Data: 2012-04-19 20:28:21
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    Użytkownik "kogutek" <s...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > będą
    > po ciemku siedzieć bo świeczki też zdrożeją.

    Nie badz przyglupem, wyjdz na ulice.!!!!!!!!!!!!!

    TK

  • 4. Data: 2012-04-19 21:14:20
    Od: " " <s...@g...pl>

    Maniek4 <r...@l...pl> napisał(a):

    > Użytkownik "kogutek" <s...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Nie badz przyglupem, wyjdz na ulice.!!!!!!!!!!!!!
    >
    > TK

    Mnie nie jest najgorzej to dlaczego ja? Jak by wyszli to sobie by poprawili a
    ja bym też miał trochę lepiej. Niech siedzą po ciemku.

  • 5. Data: 2012-04-20 12:59:48
    Od: Arkadiusz Dymek <a...@n...bedzie>

    W dniu 4/19/2012 4:49 PM, Robert G wrote:
    > http://www.sfora.biz/Beda-masowo-wylaczac-prad-Zabra
    knie-dla-wszystkich-a42626

    Tyle że ogrzewanie gazowe w tym momencie też siądzie. Czyli trzeba
    wrócić do piecy węglowych...

    Pozdrawiam,
    Arkadesh

  • 6. Data: 2012-04-20 13:23:07
    Od: Robert G <r...@g...pl>

    Użytkownik Arkadiusz Dymek napisał:
    > Czyli trzeba wrócić do piecy węglowych...

    ale tych starszej generacji... względnie mieć mocno akumulacyjny dom,
    gdzie przerwy w zasilaniu trwające po kilka godzin, nie są w ogóle
    odczuwalne.

    No i... awaryne źródło ciepła - np kominek, względnie jakiś piec o
    sporej akumulacyjności, np kafloczek... :-)

    pozdr
    Robert G.

  • 7. Data: 2012-04-21 12:12:40
    Od: piotr <k...@T...pl>

    W dniu 20.04.2012 13:23, Robert G pisze:

> [...]
    >
    > No i... awaryne źródło ciepła - np kominek, względnie jakiś piec o
    > sporej akumulacyjności, np kafloczek... :-)

    albo wkopać piec w ziemię, jak to się jeszcze często na wsiach widzi -
    działa bez pompy :)

  • 8. Data: 2012-04-21 12:57:00
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 19.04.2012 16:49, Robert G pisze:
    > http://www.sfora.biz/Beda-masowo-wylaczac-prad-Zabra
    knie-dla-wszystkich-a42626

    Dziennikarska histeria...

    Okresowo trzeba przeprowadzać wymiany/remonty/renowacje i wiadomo, że
    wtedy będzie zmniejszenie produkcji energii.

    Ale systemy energetyczne są powiązane - i ktoś zawsze będzie miał jakiś
    nadmiar mocy produkcyjnych do sprzedania.

  • 9. Data: 2012-04-21 12:58:39
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 19.04.2012 20:19, kogutek pisze:

> [...]
    > tysięcy winnych ( jak by tyle nie było to z niewinnych trzeba dobrać) to będą
    > po ciemku siedzieć bo świeczki też zdrożeją.

    Och, jaki dzielny kibordłorrior...

    Swoją drogą nie wiem czy wiesz, przygłupie, ale namawianie do rozruchów,
    przewrotów, niszczenia mienia i zabójstw jest przestępstwem.

  • 10. Data: 2012-04-21 15:01:49
    Od: Robert G <r...@g...pl>

    Użytkownik Andrzej Lawa napisał:

    > Dziennikarska histeria...

    Jasne, że tak... 8-))
    Ale, że sieci są w opłakanym stanie, to fakt. Wystarczy popatrzeć jak u
    mnie świecą żarówki... :-/

    pozdrawiam
    Robert G.