  • 81. Data: 2009-06-29 09:36:41
    Temat: Re: Garaż pod domem - jakie przeciwwskazania?
    Od: "Marex" <m...@W...gazeta.pl>

    Lisciasty <l...@g...com> napisał(a):

    > a=B3e=B6 jeszcze o
    > =A0 =A0 =A0 =A0
    >
    > Szczerze m=F3wi=B1c boj=EA si=EA na razie cokolwiek napisa=E6 :]
    > Temat w sumie zwyczajny a si=EA ludzie k=B3=F3c=B1, chyba
    > to m=F3j b=B3=B1d =BFe zada=B3em to pytanie...
    >
    > Pzdr.
    > L.
    Zadałeś je w "normalnej, dobrej" wierze.. A że wielu lubi forsować li
    tylko własne rozwiazanie i nie znosi innych POGLĄDÓW - przeto masz taki
    łomot.. Takie to juz nasze rodzime piekiełko : okopać się, opuscić przyłbice
    i trwać!! Z rzadko komuś przyjdzie chęć puknąć się w nią- mamy jeszcze na TO
    sporo czasu... Ale spektrum opinii jakieś masz.Jesli zrobisz własna
    selekcję, to i tak masz co niemiara materiału. Tylko czy na budowę
    wystarczy..??
    Pozdrawiam Marex

  • 82. Data: 2009-06-29 12:22:51
    Od: "pluton" <z...@p...onet.pl>

    > To zobacz projekt Kaprys z Archetonu, na brak miejsca w garażu nie
    > narzekam, a kosiarka i inne narzędzia leżą sobie w schowku pod
    > schodami frontowymi, którego akurat w projekcie nie zrobili.

    A jak ogolne wrazenia z uzytkowania podziemnego garazu ?
    Pytam z czystej ciekawosci, bo sam takiego nie planuje.

    pozdrawiam
    pluton

  • 83. Data: 2009-07-12 16:25:26
    Od: "Mariusz" <m...@n...net>

    > Ale nie o to chodzi. Mowa o sytuacji, wjezdzasz samochodem, zamykasz
    > wjazd, wchodzisz do domu - pytanie: czy bedzie zapaszek spalin w pierwszym
    > domowym pomieszceniu czy nie? Otoz bedzie. Moze nie byc odczywalny przez
    > tego, ktory wchodzi (bo sie nawachal w garazu), ale Ci ktorzy beda w domu
    > poczuja.

    Przy założeniu, że malutkimi drzwiami 80cm wleci więcej niż wyleci poteżna
    bramą garazową. Jakby nie było otwarta jeszcze dłuższą chwilę po zgaszeniu
    auta... ale może się mylę. Ja nie mam dizla, choć i benzynka nieco śmierdzi,
    zwłaszcza "na ssaniu". Do garazu zamierzam wjeżdżac raczej przodem więc
    ilość gromadzonych spalin będzie raczej niewielka, a do domu mam dwoje drzwi
    i mini korytarzyk między nimi (do piwnic).
    Myślę, że będzie OK, a jak się wprowadzę chętnie podziele sie uwagami
    praktycznymi.
    Tak czy siak na pewno nie zdecydowałbym się na garaż oddalony od domu, zbyt
    leniwy jestem i wygodny.

    --
    Mariusz

  • 84. Data: 2009-07-13 09:29:09
    Od: xart <x...@g...com>

    pluton pisze:
    > A jak ogolne wrazenia z uzytkowania podziemnego garazu ?
    > Pytam z czystej ciekawosci, bo sam takiego nie planuje.
    >
    > pozdrawiam
    > pluton

    wrażenia są parę postów wyżej w tym wątku.

    pzdr
    art

  • 85. Data: 2009-07-13 10:45:30
    Od: Krzemo <p...@g...com>

    wiadomościnews:h221s9$360$1@news.onet.pl...

    vbl.googlegroups.com...
> [...]
    m18g2000vbi.googlegroups.com...

    > Ale nie o to chodzi.

    Ależ dokładnie o to chodzi. Nadciśnienie powoduje że powietrze z
    garażu nie przedostaje się do domu.
    ;-)

> [...]
    > wchodzi (bo sie nawachal w garazu), ale Ci ktorzy beda w domu poczuja.-

    Niestety zawsze będzie w takiej sytuacji śmierdzieć (nawet gdy garaż
    zewnętrzny) ale nie z tego powodu co myślisz. Po prostu ubranie
    przesiąknie dymem i będzie śmierdzieć samo z siebie.

    Ale przecież zwykle nie zamyka się bramy zanim się wyłączy
    silnik .....
    ;-)

    Pozdrawiam,
    Krzemo.