  • 1. Data: 2010-07-31 09:54:02
    Temat: Garderoba
    Od: "Ada" <A...@o...pl>

    Co sądzicie o pomyśle, żeby zamiast oddzielnego WC 1x1.5 m (mieszkanie w
    bloku) zrobić tam Garderobę :) a WC połączyć z łazienką? Mieszkanie 3
    pokoje, 64 m2. Z jednej strony fajnie odciążyć szafy itp. a z drugiej fajnie
    też mieć oddzielne WC :P Mieliście takie dylematy? Pozdrowionka, Ada

  • 2. Data: 2010-07-31 13:38:40
    Temat: Re: Garderoba
    Od: "Ada" <A...@o...pl>

    Chodzi oczywiście o NOWE mieszkanie od dewelopera... :)

  • 3. Data: 2010-07-31 15:10:40
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    Ada wrote:

> [...]
    > fajnie
    > też mieć oddzielne WC :P Mieliście takie dylematy? Pozdrowionka, Ada

    1x1,5m? IMHO szkoda zachodu. Chce ci się wchodzić do szafy, zamiast ją
    otwierać? Ja bym na tych 64 metrach poszukała sposobu, jak zmiejszyć któryś
    pokój na rzecz dużej, ładnej, szafy wnękowej.
    J.

  • 4. Data: 2010-07-31 15:43:05
    Od: "kiki" <k...@k...net>

    "Ada" <A...@o...pl> wrote in message
> [...]
    > pokoje, 64 m2. Z jednej strony fajnie odciążyć szafy itp. a z drugiej
    > fajnie też mieć oddzielne WC :P Mieliście takie dylematy? Pozdrowionka,

    Brak osobnego WC to głupota do kwadratu. Zwykle zachciewa się wszystkim
    naraz.

  • 5. Data: 2010-07-31 18:01:55
    Od: M <M...@o...pl>

    Ada pisze:
    > Co sądzicie o pomyśle, żeby zamiast oddzielnego WC 1x1.5 m (mieszkanie w

    1x1,5 to za dużo (w głąb) na szafę i za mało na garderobę. Lepiej
    zostawić WC.

    M.

  • 6. Data: 2010-07-31 18:28:41
    Od: "Ada" <A...@o...pl>

    Dzięki!
    Szafa z drzwiami przesuwanymi będzie na ścianie w przedpokoju, natomiast to
    byłaby garderoba z 3 poziomami po lewej i to samo po prawej. Zawsze mi
    brakuje miejsca na ubra nia :) Wysokość 2.7 m!

    Natmiast, jak wszytkim się chce naraz to i oddzielne WC nie pomoże :P

  • 7. Data: 2010-07-31 18:43:13
    Od: M <M...@o...pl>

    Ada pisze:

    > Szafa z drzwiami przesuwanymi będzie na ścianie w przedpokoju, natomiast
    > to byłaby garderoba z 3 poziomami po lewej i to samo po prawej. Zawsze
    > mi brakuje miejsca na ubra nia :) Wysokość 2.7 m!

    http://www.youtube.com/watch?v=yIutgtzwhAc
    :-)

    > Natmiast, jak wszytkim się chce naraz to i oddzielne WC nie pomoże :P

    Tylko jak będziecie rozmawiać z fachowcami, to musicie się precyzyjnie
    wyrażać, aby nie było nieporozumień, np.:

    http://www.youtube.com/watch?v=xk5JNs7KO30&feature=r
    elated

    MSPANC

    Jeśli chodzi o pytanie techniczne - to możesz zrobić w pomieszczeniu
    1x1,5m garderobę, chociaż to IMHO trochę mało. Szafa wnękowa też może
    mieć 2,7m. Jeśli była to ubikacja, to nawet wentylację będziesz miała.

    M.

  • 8. Data: 2010-07-31 18:45:24
    Od: M <M...@o...pl>

    Ada pisze:
> [...]
    > to byłaby garderoba z 3 poziomami po lewej i to samo po prawej. Zawsze
    > mi brakuje miejsca na ubra nia :) Wysokość 2.7 m!

    Jeszcze nt. wielkości - po wpisaniu w Google garderoba - jeden z
    pierwszych linków:

    http://www.bankier.pl/wiadomosc/Garderoba-w-domu-166
    3630.html

    "Jeżeli z garderoby będą korzystać jedna lub dwie osoby, wystarczy, by
    miała ok. 6 m2, jeśli domowników jest więcej - potrzebne będzie ok. 10 m2."

    Ty masz 1,5m^2 !

    M.

  • 9. Data: 2010-07-31 19:10:54
    Od: "Ada" <A...@o...pl>

    Użytkownik "M" <M...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > "Jeżeli z garderoby będą korzystać jedna lub dwie osoby, wystarczy, by
    > miała ok. 6 m2, jeśli domowników jest więcej - potrzebne będzie ok. 10

    Dzięki za linki :) Nie myślę o szafach z półkami, myślę tylko o 3 poziomach
    rurek po prawej i lewej stronie na których będą wieszaki. Minimum: np. 10
    wieszaków x 3 x 2 strony = 60 wieszaków ubraniowych...
    Może myślę nielogicznie, ale kusi mnie to ciągle...

  • 10. Data: 2010-07-31 19:19:47
    Od: "Bartosz Augustyniak" <o...@n...toya.net.pl>

    Użytkownik "Ada" <A...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > pokoje, 64 m2. Z jednej strony fajnie odciążyć szafy itp. a z drugiej
    > fajnie też mieć oddzielne WC :P Mieliście takie dylematy? Pozdrowionka,

    Wymairy kiepskie na garderobę, a WC oddzilne od łazienki, jezlei to jedyne
    WC (a pewnie tak jest) to konieczność