  • 1. Data: 2010-07-30 23:46:36
    Temat: Zgoda na wyburzenie domu
    Od: Artur Lew <n...@p...onet.pl>

    Witam grupowicze

    Mam pytanko. Czy potrzeba zgody na wyburzenie ruin domu w stanie surowym
    ktory zostal wybudowany kilkanascie lat temu a dokladnie to ta budowa
    nigdy sie nie skonczyla (budynek nigdy nie zostal odebrany).
    W chwili obecnej na dzialce stoja same juz dosc zniszczone mury.
    Podejrzewam ze zgoda potrzebna ale moze ktos ma doswiadczenia w tej
    materii? Kto w razie czego ma taka zgode wydac? Gmina?

    Artur Lew
    arturdotlewatgmaildotcom

  • 2. Data: 2010-08-01 08:46:23
    Temat: Re: Zgoda na wyburzenie domu
    Od: "William Bonawentura" <n...@m...nie.pl>

    Użytkownik "Artur Lew" <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > Podejrzewam ze zgoda potrzebna ale moze ktos ma doswiadczenia w tej
    > materii? Kto w razie czego ma taka zgode wydac? Gmina?

    Powinno wystarczyć zgłoszenie. Starostwo.