  • 1. Data: 2010-07-30 08:56:37
    Temat: klej pianka styropian
    Od: "MK" <x...@o...eu>

    Co sklep to inny towar polecaja... :(
    Jaki wybrac klej pianowy do klejenia styropianu na elewacji aby nie
    przeplacac i by sie trzymalo dobrze?
    TIA

  • 2. Data: 2010-07-30 11:15:25
    Temat: Re: klej pianka styropian
    Od: "kiki" <k...@k...net>

    "MK" <x...@o...eu> wrote in message news:i2u3vr$icm$1@news.onet.pl...
    > Co sklep to inny towar polecaja... :(
    > Jaki wybrac klej pianowy do klejenia styropianu na elewacji aby nie
    > przeplacac i by sie trzymalo dobrze?

    Z allegro TYTAN po mniej niż 20zł za puszkę.

  • 3. Data: 2010-07-30 18:56:23
    Od: jac <d...@p...fm>

    W dniu 2010-07-30 13:15, kiki pisze:

    > Z allegro TYTAN po mniej niż 20zł za puszkę.

    witam

    w tej cenie tj. 19,80 na allegro znalazłem klej RAWL, który opisują że
    jest odpowiednikime Tytana EOS, Tytan to ok 25zl.
    Czy ktos używał tego RAWL i może z czystym sumieniem polecić?

    pozdrawiam
    jac

  • 4. Data: 2010-07-31 15:47:26
    Od: "kiki" <k...@k...net>

    "jac" <d...@p...fm> wrote in message

    > witam
    >
    > w tej cenie tj. 19,80 na allegro znalazłem klej RAWL, który opisują że
    > jest odpowiednikime Tytana EOS, Tytan to ok 25zl.
    > Czy ktos używał tego RAWL i może z czystym sumieniem polecić?

    Ja się obawiam, że to ten sam zwiazek chemiczny tylko inny kolor barwnika
    :-)
    Kup puszkę i spróbuj. Przyklej styro gdzieś do murku i stań na tym
    następnego dnia.