  • 1. Data: 2010-07-30 06:53:39
    Temat: Impregnat do murów
    Od: "Mariusz" <m...@i...pl>

    Witam
    Czy ktoś na grupie impregnował elewacje jakimś środkiem zatrzymującym wode?
    Mam dom obłożony cegłą ręcznie formowaną, która jest dosyć chłonna i
    zauwazyłem że po ostatnich ulewach przesiąknął mi komin i prawdopodobnie
    ściany też wpiły dużo wody. Szukam jakiegoś dobrego środka za jakieś
    rozsądne pieniądze który ograniczył by to zjawisko. Jakieś propozycje?
    Pozdrawiam
    Mariusz

  • 2. Data: 2010-08-04 17:15:06
    Temat: Re: Impregnat do murów
    Od: Marek <m...@g...com>

    On 30 Lip, 08:53, "Mariusz" <m...@i...pl> wrote:
> [...]
    > ściany też wpiły dużo wody. Szukam jakiegoś dobrego środka za jakieś
    > rozsądne pieniądze który ograniczył by to zjawisko. Jakieś propozycje?

    Sa impregnaty silikonowe i silikatowe - poszukaj.

    Ja kupilem kiedys silikon polskiej produkcji w plynie ( odpieniacz do
    zapraw i farb ), i wymieszalem go z gruntem akrylwym, a nastepnie
    smarowalem tym sciane.
    Efekt byl niezly: przestala nasiakac woda.

  • 3. Data: 2010-08-04 17:17:15
    Od: Marek <m...@g...com>

    On 4 Sie, 19:15, Marek <m...@g...com> wrote:

> [...]
    > zapraw i farb ), i wymieszalem go z gruntem akrylwym, a nastepnie
    > smarowalem tym sciane.
    > Efekt byl niezly: przestala nasiakac woda.

    PS: te dwie substancje nie chcialy sie mieszac, wiec kazde zamoczenie
    pedzla, bylo rowniez intensywnym mieszaniem tych dwoch dyspersji.