  • 1. Data: 2010-07-31 08:42:05
    Temat: gładź gipsowa
    Od: "Alex" <a...@o...eu>

    Witam, do wykończenia mieszkanie od dewelopera. Położony jest chyba tzw. gips
    mechaniczny i wygląda to całkiem ładnie, ale niektóre miejsca są do poprawki.
    Czy z tak dobrymi ścianami firma remontowa powinna policzyć taniej wykonanie
    gładzi? Można negocjować niższą cenę?

    Jakie wg Was są standardowe ceny gładzi i malowania na biało? Pozdr!

  • 2. Data: 2010-07-31 13:33:41
    Temat: Re: gładź gipsowa
    Od: M <M...@o...pl>

    Alex pisze:

    > Jakie wg Was są standardowe ceny gładzi i malowania na biało? Pozdr!

    Ceny, które ja słyszałem, to 10-25zł/m^2. Ważne jest ustalenie o jakie
    gładzie ci chodzi (o jaką gładkość - czy będziesz patrzył po lupę z
    halogenem) - od tego może drastycznie .

    M.

  • 3. Data: 2010-08-02 08:12:14
    Od: Biafra <x...@g...com>

    W dniu 31.07.2010 10:42, Alex pisze:
> [...]
    > Czy z tak dobrymi ścianami firma remontowa powinna policzyć taniej wykonanie

    Raczej nie.

    > Można negocjować niższą cenę?

    Negocjowac mozna, a nawet trzeba zawsze, ale to juz zalezy od firmy, od
    tego ile prac wykonuja u Ciebie itp.

    > Jakie wg Was są standardowe ceny gładzi i malowania na biało? Pozdr!

    Gładź (dwukrotne) 10-20zl/m2, malowanie jakies 5-8zl/m2.

    --
    Biafra