  • 1. Data: 2009-10-29 14:03:04
    Temat: Gdzie dostanę coś takiego?
    Od: Piotrek <p...@w...pl>

    Witam,

    Chciałbym zrobić niewielką ściankę do fotografii z czegoś takiego:

    http://www.magnoliapark.pl/cms_uploads/154pic2.jpg (na zdjęciu po prawej
    stronie). Chodzi mi o imitację białej cegły (?)

    Jak to się fachowo nazywa? Gdzie to dostanę?

    Pozdrawiam i dziękuję.

  • 2. Data: 2009-10-29 14:08:22
    Temat: Re: Gdzie dostanę coś takiego?
    Od: "Nex@pl" <"nex[wytnij_to]"@o2.pl>

    Piotrek pisze:
> [...]
    > stronie). Chodzi mi o imitację białej cegły (?)
    >
    > Jak to się fachowo nazywa? Gdzie to dostanę?

    Płytki gipsowe? dostępne w castoramie.

  • 3. Data: 2009-10-29 14:08:31
    Od: Rafal <r...@o...pl>

    Piotrek pisze:
> [...]
    > stronie). Chodzi mi o imitację białej cegły (?)
    >
    > Jak to się fachowo nazywa? Gdzie to dostanę?

    chodzi Ci o kamień elewacyjny

    Pozdrawiam
    Rafał

  • 4. Data: 2009-10-29 14:10:55
    Od: ZbyszekZ <z...@g...com>

    On Oct 29, 3:03 pm, Piotrek <p...@w...pl> wrote:
> [...]
    a zdjęciu po prawej
    > stronie). Chodzi mi o imitację białej cegły (?)
    >
    > Jak to się fachowo nazywa? Gdzie to dostanę?

    Fachowo to nie wiem, w marketach zwykle są to gipsowe dekory albo
    okładziny albo płytki.
    O np. http://bydgoszcz.olx.pl/plytki-gipsowe-iid-21205502

    --
    ZZ@private

  • 5. Data: 2009-10-29 14:14:59
    Od: Piotrek <p...@w...pl>

    > Płytki gipsowe? dostępne w castoramie.

    Dziękuje pięknie za odpowiedź. :)

    Pozdrawiam

  • 6. Data: 2009-10-29 14:15:09
    Od: Piotrek <p...@w...pl>

  • 7. Data: 2009-10-29 14:15:20
    Od: Piotrek <p...@w...pl>

  • 8. Data: 2009-10-29 14:32:50
    Od: "Boombastic" <b...@p...onet.pl>

    > chodzi Ci o kamień elewacyjny

    To nie jest kamień elewacyjny tylko jego gipsowa podróbka do wnętrz. W
    oryginale to był pewnie piaskowiec.

  • 9. Data: 2009-10-29 15:17:15
    Od: Marek <b...@b...pl>

    Piotrek pisze:
> [...]

    Miałem tym wyłożoną ścianę. Po roku okazało się ani piękne, ani w
    utrzymaniu łatwe (kurz się na tym zbiera). Teraz jest na to moda
    (była?), pomyśl co będzie za chwilę...

    m.

  • 10. Data: 2009-10-29 19:16:18
    Od: ZbyszekZ <z...@g...com>

    On 29 Paź, 16:17, Marek <b...@b...pl> wrote:

    > Miałem tym wyłożoną ścianę. Po roku okazało się ani piękne, ani w
    > utrzymaniu łatwe (kurz się na tym zbiera). Teraz jest na to moda
    > (była?), pomyśl co będzie za chwilę...

    Ja mam kominek częściowo obłożony, wygląda i trzyma się ok 4 rok.

    --
    ZZ@private