  • 1. Data: 2011-08-29 16:47:43
    Temat: Gdzie zrobić niedrogo badanie gruntu 3 działek w okolicach gdanska?
    Od: "mcpc" <m...@w...pl>

    Witam

    Kilka lat temu koszt takiego badania to było góra 600pln - dzisiaj
    zadzwoniłem do dwóch geologów i zaśpiewali sobie 900-1000 pln od 1 działki!?
    Czy ktoś ma może namiar na geologa z normalnymi stawkami?

    Pzdr

  • 2. Data: 2011-08-29 16:55:36
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik mcpc napisał:
    > Czy ktoś ma może namiar na geologa z normalnymi stawkami?

    Tak...
    Koleś w Nowym Sączu bierze 4 stówy, a Ty z Warszawy jesteś...???

    pozdrawiam
    Robert G.

  • 3. Data: 2011-08-29 21:56:18
    Od: "mcpc" <m...@w...pl>

    > Tak...
    > Koleś w Nowym Sączu bierze 4 stówy, a Ty z Warszawy jesteś...???

    Pomorskie - okolice gdańska - jak w temacie...

  • 4. Data: 2011-08-30 06:26:48
    Od: robercik-us <r...@p...onet.pl>

    Użytkownik mcpc napisał:
    > jak w temacie...

    Wiesz... Nie żebym chciał być złośliwy, ale na grupach panuje zwyczaj,
    że w temacie umieszcza się tylko temat - możliwie krótki, a treść
    zapisuje się w treści.

    Mój czytnik ucina tematy i widzę tylko kilka pierwszych słów, a w treści
    już nie ma wzmianki o okolicy skąd jesteś :-). Dlatego pomyślałem, że z
    wawy jesteś :-D.

    Co do tematu... poszukaj w książkach tel, albo w pf. To jest rynek i
    zapewne znajdziesz najkorzystniejszą dla siebie ofertę. Ja płaciłem
    wspominane 4 stówy.

    pozdr.
    Robert G.