  • 1. Data: 2011-08-29 19:16:33
    Temat: pojemnik na wodę do budowy
    Od: PiWa <p...@p...onet.pl>

    Macie może jakiś dobry i tani pomysł na jakiś baniak na wodę do wylewek
    i temu podobnych rzeczy. Nie mam na działce na razie wody, a muszę
    zapewnić jakąś jej ilość do wylewki. Czego szukać żeby było w miarę
    tanio i skąd brać do tego wodę?

    --
    PW

    --
    Galeria Srebrnej Biżuterii
    Unikalne autorskie egzemplarze na zamówienie

  • 2. Data: 2011-08-29 19:23:03
    Temat: Re: pojemnik na wodę do budowy
    Od: PiWa <p...@p...onet.pl>

    W dniu 2011-08-29 21:16, PiWa pisze:
> [...]
    > i temu podobnych rzeczy. Nie mam na działce na razie wody, a muszę
    > zapewnić jakąś jej ilość do wylewki. Czego szukać żeby było w miarę

    Takie coś na 1000l wystarczy na 150m2 wylewki? Kurcze nie mam pojęcia
    ile tego trzeba.

    http://tnij.org/baniak_woda

    --
    PW

  • 3. Data: 2011-08-29 19:29:35
    Od: Adam <a...@g...com>

    On 29 Sie, 21:23, PiWa <p...@p...onet.pl> wrote:

    > Takie coś na 1000l wystarczy na 150m2 wylewki? Kurcze nie mam pojęcia
    > ile tego trzeba.
    >
    > http://tnij.org/baniak_woda

    Na 1m3 betonu uzywa sie ok 200l wody. 150m2 wylewki grubej na 7cm (nie
    podales jaka bedzie) to 10m3 betonu czyli potrzebne jest 2000l wody.
    Na wylewki miksokretowe wychodzi duzo mniej wody (w porownaniu do
    zwykelgo betonu) - niestety nie mam pojecia ile. Byc moze te 1000l
    wystarczy, ta "wylewka" jest praktycznie sucha :) Na wszelki wypadek
    zalatwilbym sobie dwa takie zbiorniki. Latwo to potem odsprzedac - u
    mnie w okolicy wszyscy tego szukaja na budowy :-)
    pozdr.

    --
    Adam

  • 4. Data: 2011-08-30 08:29:44
    Od: "Amir" <d...@g...pl>

    Użytkownik "PiWa" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > temu podobnych rzeczy. Nie mam na działce na razie wody, a muszę zapewnić
    > jakąś jej ilość do wylewki. Czego szukać żeby było w miarę tanio i skąd

    Zbiornik 1m3 najlepiej 2szt
    Ja sobie wykopałem studnie ale u mnie woda byla na 2,4m
    w studni było 60cm wody, napełniłem zbiornik i na tej wodzie powstał cały
    dom.

    Sąsiedzi się bali ze za duzo zuzyję im :) jak i o wode tak i o prąd.