  • 1. Data: 2010-11-26 16:19:38
    Temat: Geberit Duofix Basic - czyżby czegos brakowało?
    Od: "PC" <p...@p...onet.pl>

    ?Dziś kupiłem w/w stelaż w zestawie z resztą. Zazwyczaj widywałem w
    komplecie "rurę" o przekroju prostokątnym do mocowania przycisków (DELTA
    20). Rura ta pozwalała dopasować sterowanie do grubości ściany. Ja tego nie
    mam w komplecie tylko styropianowy klocek. Instrukcja oczywiście nie
    przewiduje tego klocka tylko tradycyjną "rurę" Czy mógłby mnie ktoś
    oświecić?

    PC

  • 2. Data: 2010-11-26 22:51:12
    Temat: Re: Geberit Duofix Basic - czyżby czegos brakowało?
    Od: RudeBoy <news@SPAM_BLOKmwds.pl>

    W dniu 2010-11-26 17:19, PC pisze:
> [...]
    > nie mam w komplecie tylko styropianowy klocek. Instrukcja oczywiście nie
    > przewiduje tego klocka tylko tradycyjną "rurę" Czy mógłby mnie ktoś

    Nie wiem o jakiej prostokątnej rurze piszesz. Mam przed sobą instrukcje
    od Duo Fix Basic i nic tam takiego nie ma.
    Montowałem i zabudowywałem u siebie takie stelarze. Styropianowy kolcek
    jest po ty by łatwo było zabudować stelaż - dopasowanie obudowy. Jak
    zabudujesz to ściągasz styropian i montujesz oddzielnie zakupiony
    przycisk. Wszystko co potrzeba jest razem z przyciskiem.

    --
    RudeBoy Selecta
    Bless...

  • 3. Data: 2010-11-27 08:43:19
    Od: "PC" <p...@p...onet.pl>

    ?> Nie wiem o jakiej prostokątnej rurze piszesz.

    Zazwyczaj w komplecie jest kołnierz, w którym wyłamuje się kolejne paski
    dopasowując do grubości okładzin na ścianie. On jest między przyciskami a
    zbiornikiem. Przez niego przechodzą cięgna. Ja go nie mam mimo, że kupiłem
    cały zestaw z przyciskami w komplecie. I teraz nie wiem czy go brakuje czy
    to jakieś inne rozwiązanie.

    > Mam przed sobą instrukcje od Duo Fix Basic i nic tam takiego nie ma.

    Strona 13 instrukcji - nie ma "rury", strona 14 - jest "rura"

    PC

  • 4. Data: 2010-11-27 10:36:34
    Od: RudeBoy <news@SPAM_BLOKmwds.pl>

    W dniu 2010-11-27 09:43, PC pisze:

> [...]
    > a zbiornikiem. Przez niego przechodzą cięgna. Ja go nie mam mimo, że
    > kupiłem cały zestaw z przyciskami w komplecie. I teraz nie wiem czy go

    Ja kupowałem oddzielnie przycisk a oddzielnie stelaż. Nic takiego nie
    było i nic takiego w instrukcji nie mam...

    > Strona 13 instrukcji - nie ma "rury", strona 14 - jest "rura"

    W mojej nie ma.
    To coś o co Ci chodzi to się zwie chyba - obudowa ochronna otworu
    serwisowego. Może to można dokupić oddzielnie. Lub są zestawy w to
    wyposażone.

    Pytanie zasadnicze po co Ci to?

  • 5. Data: 2010-11-27 13:10:04
    Od: "PC" <l...@w...pl>

    > Pytanie zasadnicze po co Ci to?

    Nie wiedziałem, że to opcja. Często widuję to na budowach i myślałem, że to
    jest potrzebne.

    Dzięki za pomoc,
    PC

  • 6. Data: 2010-11-27 22:08:36
    Od: RudeBoy <news@SPAM_BLOKmwds.pl>

    W dniu 2010-11-27 14:10, PC pisze:

    > Nie wiedziałem, że to opcja. Często widuję to na budowach i myślałem, że to
    > jest potrzebne.

    Jak chcesz to Ci podeśle foty jak to wygląda u mnie po zabudowaniu... W
    sensie montażu przycisku...

    pozdrawiam

  • 7. Data: 2010-11-28 10:37:59
    Od: "PC" <l...@w...pl>

    > Jak chcesz to Ci podeśle foty jak to wygląda u mnie po zabudowaniu... W
    > sensie montażu przycisku...

    Będę bardzo wdzięczny.
    pch a poczta onet pl

    PC

  • 8. Data: 2010-11-29 09:30:46
    Od: "PH" <P...@p...news>

    Użytkownik "PC" <p...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > nie mam w komplecie tylko styropianowy klocek. Instrukcja oczywiście nie
    > przewiduje tego klocka tylko tradycyjną "rurę" Czy mógłby mnie ktoś

    w basicach nie ma "rury" :] sam mam 2 szt.