  • 1. Data: 2010-11-26 16:32:43
    Temat: Jaka fuga do pieca kaflowego?
    Od: "--=olo=-- dom" <olous@USUN_TOgazeta.pl>

    Witam
    Jak w temacie.

    --=olo=--

  • 2. Data: 2010-11-26 21:27:00
    Temat: szamotowa...
    Od: s_13 <s...@i...pl>

    jak w temacie...

    pozdrawiam
    s_13

  • 3. Data: 2010-11-26 21:59:39
    Temat: Re: szamotowa...
    Od: "--=olo=-- dom" <olous@USUN_TOgazeta.pl>

    nie wiem czy zrozumiales? nie chodzi mi o spoine do murowania kafli, bo to
    juz zrobione tylko o fuge...

    --=olo=--

  • 4. Data: 2010-11-27 22:34:09
    Od: "SP2GUB" <s...@e...com.pl>

    najlepiej zielona,

  • 5. Data: 2010-11-28 00:33:29
    Temat: Re: Jaka fuga do pieca kaflowego?
    Od: s_13 <s...@i...pl>

    On 26 Lis, 22:59, "--=olo=-- dom" <olous@USUN_TOgazeta.pl> wrote:
    > nie wiem czy zrozumiales? nie chodzi mi o spoine do murowania kafli, bo to
    > juz zrobione tylko o fuge...

    tradycyjnie to robi się to właśnie tą samą zaprawą, fugi powinny być
    minimalne, nawet poniżej 1mm, ale wiadomo, że kolor może nie pasować,
    więc można dobrać cokolwiek do fugowania, ale odpornego na temperaturę
    i elastycznego, albo poszukać u producentów kafli materiałów
    rekomendowanych, chyba widziałem cos takiego firmy Ortner, ale 10 razy
    droższe niż zwykła zaprawa szamotowa, a w gruncie rzeczy... to
    samo...:-)

    pozdrawiam
    s_13

  • 6. Data: 2010-11-28 12:17:41