  • 1. Data: 2017-12-21 14:51:38
    Temat: Geniusz z BMW
    Od: Kris <k...@g...com>

    Nie mogłem się powstrzymać;)
    https://www.tvn24.pl/krakow,50/podkarpacie-kierowca-
    zatankowal-gaz-mimo-ze-wymontowal-butle,800212.html

  • 2. Data: 2017-12-21 14:59:58
    Temat: Re: Geniusz z BMW
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com>

    W dniu czwartek, 21 grudnia 2017 14:51:39 UTC+1 użytkownik Kris napisał:
    > Nie mogłem się powstrzymać;)
    > https://www.tvn24.pl/krakow,50/podkarpacie-kierowca-
    zatankowal-gaz-mimo-ze-wymontowal-butle,800212.html

    No geniusz, ale czemu od razu, że z bmw? Może na podkarpaciu same takie
    geniusze? A może wszyscy jeżdżący na LPG takie chytre? ;)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 3. Data: 2017-12-21 16:56:10
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 21 grudnia 2017 14:59:59 UTC+1 użytkownik Adam Sz. napisał:

    > No geniusz, ale czemu od razu, że z bmw?
    A bo z BMW był. Wśród karków i idiotów wszelkiej masci to bardzo popularna marka
    przecież

    >Może na podkarpaciu same takie
    > geniusze? A może wszyscy jeżdżący na LPG takie chytre? ;)

    Takich miszczów to mi w sumie nie szkoda
    Stanowią tylko obciążenie dla społeczeństwa przeważnie
    Ale okres przedświąteczny to może nie powinienem tak pisać;)

  • 4. Data: 2017-12-21 23:25:06
    Od: l...@g...com

    Nie powinieneś, wstydz się.

  • 5. Data: 2017-12-27 14:18:50
    Od: Kris <k...@g...com>

    zatankowal-gaz-mimo-ze-wymontowal-butle,800212.html

    > No geniusz, ale czemu od razu, że z bmw?

    No ok
    Wśród karków z mercedesów tez się orły zdarzają
    https://lublin.onet.pl/zatankowal-zle-paliwo-i-chcia
    l-wypompowac-je-odkurzaczem-doszlo-do-eksplozji/bheq
    l0c
    Aczkolwiek jak pierwszy raz na szybko to czytałem to miałem podejrzewanie graniczące
    z pewnością ze to kierowca BMW;)