  • 1. Data: 2009-10-20 13:41:41
    Temat: Gotowy projekt budynku gospodarczego 35 m2
    Od: "P4tryk" <p...@w...pl>

    Witam
    Poszukuje gotowego projektu budynku gospodarczego (parterowego) o
    powierzchni zabudowy 35m2 i wymiarach 7m x 5m. Budynek powinien miec dach
    jednospadowy bez poddasza - cos na ksztalt garazu ale murowany. Moze ktos z
    was orientuje sie gdzie mozna nabyc taki projekt lub podobny aby mozna go
    bylo dostosowac do moich potrzeb ? Przegladam juz wiele stron z ofertami
    budynkow gospodarczych i nie widze nic co bylo by chociaz podobne do tego
    czego szukam - najczesciej dachy dwuspadowe i poddasze nieuzytkowe.

    // Patryk Jakóbiak \\
    // p...@w...pl \\

  • 2. Data: 2009-10-20 13:55:21
    Temat: Re: Gotowy projekt budynku gospodarczego 35 m2
    Od: "J_K_K" <J...@i...fm>

    Użytkownik "P4tryk" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Witam
    > Poszukuje gotowego projektu budynku gospodarczego (parterowego) o
    > powierzchni zabudowy 35m2 i wymiarach 7m x 5m.

    Jesli byś ograniczył wymogi do 25m2, to sam możesz sobie taki wyrysować.

    Pzdr

    JKK

  • 3. Data: 2009-10-20 14:01:10
    Od: "P4tryk" <p...@w...pl>

    Użytkownik "J_K_K" <J...@i...fm> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "P4tryk" <p...@w...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Jesli byś ograniczył wymogi do 25m2, to sam możesz sobie taki wyrysować.

    Witam
    Tak wlasnie to mialo wygladac. Chcialem postwic budynek 34 m2 (na dzialce
    siedliskowej rolnik moze postawic na zgloszenie budynek do 35 m2). Okazalo
    sie ze starostwo uznalo iz dzialka juz nie jest dzialka siedliskowa bo nie
    jest zabudowana - akurat skreslono z mapy stary budynek ktory sie rozsypal
    dawno temu. Mam warunki zabudowy na budenk 34 m2 i wlasnie takiego projektu
    szukam.

    // Patryk Jakóbiak \\

  • 4. Data: 2009-10-20 17:19:34
    Od: "a_r_t_e_c" <a...@m...bsk.vectranet.pl>

    http://galeriaprojektow.pl/arg_projekt_g-7.htm
    http://galeriaprojektow.pl/an_garaz_07.htm
    http://galeriaprojektow.pl/an_pawilon_handlowy_06.ht

    i szukaj innych garaży.

    myslales o domku holenderskim ? Ja calkiem powaznie taki rozważam, bo
    projekty, wyrysy i pozwolenia na garaż to ok. 4 tys. Za tyle można juz miec
    calkiem wygodny barakowóz.