eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieGruntowne czyszczenie kabin i porcelanowej armatury z kamienia › Gruntowne czyszczenie kabin i porcelanowej armatury z kamienia
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    From: KIKI <h...@u...dl>
    Subject: Gruntowne czyszczenie kabin i porcelanowej armatury z kamienia
    Date: Tue, 7 Jul 2020 11:24:29 +0200

    Cześć, używałem płyny Atlas Szop na bazie chyba H3PO4 ale chyba nawet
    nierozcieńczony ma słabe stężenie. Po kilkunastu latach by wypadało
    silniej odkamienić muszle, umywalki, kabiny ze szkła.

    Czy kupić stężony H3PO4 i rozcieńczyć do 10% czy może lepiej kupić HCL i
    rozcieńczyć do jakiegoś stężenia?
    Mam muszle mało używane i widać kreseczki od poziomu wody i one nie dają
    się wymyć.