  • 1. Data: 2010-05-10 09:02:02
    Temat: Grzybobrania...
    Od: "gdaMa" <g...@w...pl>

    ...czas nastał :)

    W przydomowym ogródku, pod cisami i leszczyną zidentyfikowane zostały
    smardze zwyczajne w ilości sztuk: 2 dojrzałe i 5 glutów (które po odkryciu
    już nie chcą rosnać ;) ).

    --
    Pozdrawiam,
    Magda *gdaMa*

  • 2. Data: 2010-05-10 09:06:32
    Temat: Re: Grzybobrania...
    Od: Bbjk <b...@q...pl>

    gdaMa pisze:
    > ...czas nastał :)
    >
    > W przydomowym ogródku, pod cisami i leszczyną zidentyfikowane zostały
    > smardze zwyczajne w ilości sztuk: 2 dojrzałe i 5 glutów (które po odkryciu
    > już nie chcą rosnać ;) ).

    U nas też są pod cisami i w maliniaku (wysypałam tam jesienią korę), a
    w trawie pokazały się majówki wiosenne.
    --
    Basia

  • 3. Data: 2010-05-10 10:04:54
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    U mnie smardze sie pojawily przed 1 maja. Teraz juz nie ma.

    MJ

  • 4. Data: 2010-05-10 13:32:13
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Mon, 10 May 2010 11:02:02 +0200, gdaMa napisał(a):

    > ...czas nastał :)
    >
    > W przydomowym ogródku, pod cisami i leszczyną zidentyfikowane zostały
    > smardze zwyczajne w ilości sztuk: 2 dojrzałe i 5 glutów (które po odkryciu
    > już nie chcą rosnać ;) ).

    Tylko z piestrzenicą nie pomyl, bo...

  • 5. Data: 2010-05-10 13:42:58
    Od: d...@a...abc.com.pl

    On Mon, 10 May 2010, Ikselka wrote:

    > Tylko z piestrzenicą nie pomyl, bo...

    W pobliskim lesie (Lublin) rosną tylko piestrzenice. Lokalni grzybiarze
    nazywają je smardzami i zbierają bez oporów. Zasadę mają jedną - odlać wodę po
    pierwszym gotowaniu.

    D.P.

  • 6. Data: 2010-05-10 14:40:45
    Od: "gdaMa" <g...@w...pl>

    *Ikselka*! Zawsze tak wrzeszczysz żeby cię za granicą było słychać (C
    Pippi):

    > Tylko z piestrzenicą nie pomyl, bo...

    Za późno...
    ...zeżarłam duszone z cebulką

    --
    Pozdrawiam,
    Magda *gdaMa*, wcześniej skonsultowałam z moim guru ds grzybów i sprawdziłam

  • 7. Data: 2010-05-10 22:34:40
    Od: Ikselka <i...@g...pl>

    Dnia Mon, 10 May 2010 16:40:45 +0200, gdaMa napisał(a):

    > *Ikselka*! Zawsze tak wrzeszczysz żeby cię za granicą było słychać (C
    > Pippi):

    > Za późno...
    > ...zeżarłam duszone z cebulką

    Amen.

  • 8. Data: 2010-05-11 20:54:41
    Od: "Moon" <c...@y...com>

    gdaMa wrote:
    > *Ikselka*! Zawsze tak wrzeszczysz żeby cię za granicą było słychać (C
    > Pippi):

    > Za późno...
    > ...zeżarłam duszone z cebulką

    co cię nie zabije, wzmocni cię.