  • 31. Data: 2021-05-07 08:43:02
    Temat: Re: 4 NADIR !
    Od: Pete <n...@n...com>

    Hello, Jarosław Sokołowski.
    On 06.05.2021 20:05 you wrote:

    > Tak samo podejrzenia, że ktoś tylko udaje chama i prostaka, nie
    > sprawdzają się.

    :-D

    --
    Pete

  • 32. Data: 2021-05-07 10:17:54
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    czwartek, 6 maja 2021 o 23:12:17 UTC+2 Uzytkownik napisał(a):
> [...]
    tak zajebac w łeb żeby się kopytami nakrył i popłakał.

    Wiersz o tobie łącznie napisali
    O większego trudno zucha,
    Jak był Stefek Burczymucha...
    -- Ja nikogo się nie bo?ę!
    Choćby niedźwiedź... to dosto?ę!
    Wilki?.. Ja ich całą zgra?ę
    Pozabijam i pokra?ę!
    Te hijeny, te lamparty,
    To są dla mnie czyste żarty!
    A pantery i tygrysy
    Na sztyk wezmę u swe? spisy!
    Lew!... Cóż lew ?est? -- kociak duży!
    Naczytałem się podróży!
    I znam tego ?egomości,
    Co zły tylko kiedy pości.
    Szakal, wilk?... Straszna nowina!
    To ?est tylko większa psina!...
    (Brysia mijam zaś zdaleka,
    Bo nie lubię, gdy kto szczeka!)
    Komu zechcę, to dam radę!
    Zaraz na ocean ?adę,
    I nie będę Stefkiem chyba,
    Jak nie chwycę wieloryba! --
    I tak przez dzień boży cały
    Zuch nasz trąbi swe pochwały.
    Aż raz usnął gdzieś na sianie...
    Wtem się budzi niespodzianie,
    Patrzy, a tu ?akieś zwierzę
    Do śniadania mu się bierze.
    Jak nie zerwie się na nogi,
    Jak nie wrzaśnie z wielkie? trwogi --
    Pędzi, ?akby chart ze smyczy...
    -- Tygrys, tato! tygrys! -- krzyczy.
    -- Tygrys?... o?ciec się zapyta.
    -- Ach, lew może!... miał kopyta
    Straszne! Trzy czy cztery nogi,
    Paszczę taką! Przytem rogi...
    -- Gdzież to było?
    -- Tam na sianie,
    Właśnie porwał mi śniadanie...
    Idzie o?ciec, służba cała,
    Patrzą... a tu myszka mała,
    Polna myszka siedzi sobie
    I ząbkami serek skrobie!...

  • 33. Data: 2021-05-07 11:06:01
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    tak zajebac w łeb żeby się kopytami nakrył i popłakał.

> [...]

    No to się przedstawiłeś. Wszak to ty chciałeś grać bohatera i mi
    "zajebać w łeb", a  tu jak widać jesteś tylko zwykłym bajarzem,
    trzęsącym portkami. Szkoda tylko, że kradniesz cudze wierszyki. Nie
    dość, że kradniesz prąd, wodę, grzejesz się na cudzy koszt to jeszcze
    Konopnicką okradasz.

    Ale czego się można spodziewać po byłym moskiewskim sprzedawczyku, ubeku
    - zenusiu?

    Przypomnij wszystkim skąd masz ksywkę "kogutek". "Towarzysz kogutek" -
    tak cię nazwali twoi towarzysze ubecy, bo byłeś zawsze pierwszy do bicia
    niewinnie oskarżonych. Pod warunkiem, że byli związani i trzymani przez
    twoich ubeckich koleżków. Zawsze byłeś słabowity i głupi z kurzym
    móżdżkiem, ale zawsze lubiłeś ludziom skakać do oczu i pluć w twarz. W
    ten sposób leczyłeś swoje chore kompleksy. Próbujesz to kontynuować na
    grupach dyskusyjnych.

    Napisałbym ci "wstydź się", ale wiem, że nie masz ani wstydu, ani honoru.

  • 34. Data: 2021-05-07 15:59:54
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    piątek, 7 maja 2021 o 11:05:59 UTC+2 Uzytkownik napisał(a):

> [...]
    > grupach dyskusyjnych.
    >
    > Napisałbym ci "wstydź się", ale wiem, że nie masz ani wstydu, ani honoru.
    twoja kretynie odpowiedź jest na poziomie że cztery metry mułu są nad nią. Ale czego
    się spodziewać po przymule bagiennym.

  • 35. Data: 2021-05-08 08:10:31
    Temat: Re: pienactwo jako metoda dyskusji
    Od: Runt <r...@s...prv>

    W dniu 2021-05-07 o 11:06, Uzytkownik pisze:
    > W dniu 2021-05-07 o 10:17, kanalia Zenek Kapelinder pisze:
    /bełkot zenusia - ciach/
    > Napisałbym ci "wstydź się", ale wiem, że nie masz ani wstydu, ani honoru.
    zenus to pieniacz, który już wie że przegrał życie.

    --
    Runt

  • 36. Data: 2021-05-08 08:10:59
    Temat: Re: nadir where are you?
    Od: Runt <r...@s...prv>

    W dniu 2021-05-07 o 15:59, kanalia Zenek Kapelinder pisze:
    > piątek, 7 maja 2021 o 11:05:59 UTC+2 Uzytkownik napisał(a):
    /.../
    > twoja kretynie
    tak mówił do ciebie "tate"? ;-)))
    >odpowiedź jest na poziomie że cztery metry mułu są nad nią.
    jak to wyliczyłeś? ;-)))
    > Ale czego się spodziewać po przymule bagiennym.
    niczego. jesteś doskonałym przykładem pieniacza bagiennego,takiej
    małej glisty żyjącej w mule żywiącej się pomidorami po 1 zł za kg.

    No co nadir? dlaczego nie bronisz zenusia?

    --
    Runt

  • 37. Data: 2021-05-09 17:27:06
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Uzytkownik a...@s...pl ...

    > Wiesz, tak się składa, że w przyszłym tygodniu w weekend będę w
    > Łodzi. Może miałbyś ochotę się wykazać i udowodnić, że nie rzucasz
    > słów na wiatr?

    Nie da rady.
    Ja juz teraz proponowałem zenusiowi weeryfikacje jego kłamstw i
    oszczerstw pod postacią małego zakładziku.
    Okazało sie ze sie nie da, ze w sumie to nie to miał na mysli a w ogole
    to cały swiat go nie rozumie bo przeciez on tylko podpuszczał...

    Taki typowy internetowy napinacz. Tylko po chuj z nim dyskutowac?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Dyplomata to człowiek, który pamięta o urodzinach kobiety,

  • 38. Data: 2021-05-09 17:27:08
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Runt r...@s...prv ...

    > idz z tym do zenusia. kwiatki mu wyślij.

    Pisałem ci kiedys ze znizajac sie do zenusiowego poziomu coraz trudniej
    bedzie zobaczyc roznice. Nie wierzyłes...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Najpewniejszą metodą zachowania tajemnicy jest

  • 39. Data: 2021-05-09 17:32:23
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    niedziela, 9 maja 2021 o 17:27:08 UTC+2 Budzik napisał(a):
> [...]
    > b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_")
    > "Dyplomata to człowiek, który pamięta o urodzinach kobiety,
    Jako syn chłopa co ziemię dostał z reformy rolnej nie masz zdolności honorowych do
    zawierania zakładów.

  • 40. Data: 2021-05-09 19:25:11
    Od: Runt <r...@s...prv>

    W dniu 2021-05-09 o 17:27, Budzik pisze:
    > Użytkownik Runt r...@s...prv ...

    > Pisałem ci kiedys ze znizajac sie do zenusiowego poziomu coraz trudniej
    > bedzie zobaczyc roznice. Nie wierzyłes...

    Tyle, ze było to adresowane do nadir-a.

    --
    Runt