  • 1. Data: 2021-05-05 10:19:35
    Temat: Hulajnoga
    Od: Runt <r...@s...prv>

    http://www.grupy.banzaj.pl/Doplaty,do,e,skuterow,10,
    2705397,2019_06.html

    "Data: 2019-06-06 11:23:06
    Autor: Zenek Kapelinder
    Dopłaty do e-skuterow
    Trzeci dzien mam elektryczna hulajnoge. Kocham ja miloscia wielka i
    czysta. Jest zajebista. Pomimo ze mam dopiero trzydniowe doswiadczenie i
    jeszcz sie nie wypierdolilem to uwazam ze bardzo ulatwi mi poruszanie
    sie po miescie.. Chwilowo budze sensacje bo kto to slyszal zeby 60+
    popierdalalo 25km/h na hulajnodze. Co no niemcow. Sa najwiekszym
    smrodziarzm w chujnii. Jak elektryczna hulajnoga, rower, skuter
    zaoszczedza dziennie litr paliwa i bedzie takich pojazdow milion to
    komus zostaja w kieszeni ponad milion ojro. Przez dwiescie dni bedzie to
    dwiescie milionow ojro przeznaczonych na konsumpcje. Juz wiadomo ze
    samochody elektryczne to bzdura. Maja zbyt duzy slad weglowy, sa za
    drogie i za chujowe. Do tego maja fatalny stosunek masy wlasnej do
    przewozonej. Moja hulajnoga wazaca 12,5 kilo to niewielki ulamek mojej
    wagi. U nas maja oglosic jakies nowe przepisy odnosnie hulajnog. Ale jak
    znam zycie to beda spierdolone bo pisza je tacy co w zyciu na hulajnodze
    czy rowerze nie jechali."

    12,5 kg to ułamek wagi zenusia. zenusiu, jaki? ;-))))

    --
    Runt

  • 2. Data: 2021-05-05 15:23:47
    Temat: Re: Hulajnoga
    Od: nadir <n...@h...org>

    Jak już masz jakieś skryte fantazje związane z Zenkiem, że musisz je
    wszystkim objawiać, to pozostań na polityce i tam rób choojnie.

  • 3. Data: 2021-05-05 15:44:57
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    środa, 5 maja 2021 o 15:23:49 UTC+2 nadir napisał(a):
    > Jak już masz jakieś skryte fantazje związane z Zenkiem, że musisz je
    > wszystkim objawiać, to pozostań na polityce i tam rób choojnie.
    Przeszkadza Ci ten pojeb? Jak byś spytał o coś banalnego to i tak nie odpowie. Możesz
    go zapakować jak reszta do kfa. Chyba że lubisz go czytać.

  • 4. Data: 2021-05-05 16:34:53
    Od: nadir <n...@h...org>

    > Przeszkadza Ci ten pojeb? Jak byś spytał o coś banalnego to i tak nie
    > odpowie. Możesz go zapakować jak reszta do kfa. Chyba że lubisz go
    > czytać.

    Nie czytam tego co on i podobni piszą, z tego samego powodu w zasadzie
    przestałem zaglądać na politykę. Tylko, że dodanie go do KF nie
    rozwiązuje sprawy, zaczyna TU robić podobny rozpiździaj jak na polityce.

  • 5. Data: 2021-05-05 17:06:15
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2021-05-05 o 16:34, nadir pisze:

    > Nie czytam tego co on i podobni piszą, z tego samego powodu w zasadzie
    > przestałem zaglądać na politykę. Tylko, że dodanie go do KF nie
    > rozwiązuje sprawy, zaczyna TU robić podobny rozpiździaj jak na polityce.

    Ale rozpiździaj to robi Zenuś, bo wkurwia ludzi, a później się dziwić,
    że wszyscy go jebią i mu odpłacają jego metodami.

  • 6. Data: 2021-05-05 17:49:51
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 05.05.2021 o 17:06, Uzytkownik pisze:

    > Ale rozpiździaj to robi Zenuś, bo wkurwia ludzi, a później się dziwić,
    > że wszyscy go jebią i mu odpłacają jego metodami.

    To że Wy obaj macie na siebie alergię, to już nie moja sprawa i problem,
    czasem jeden drugiemu dopierdoli, czasem jest wesoło, często zaś
    merytorycznie.
    Ale nie zauważyłem, żeby któryś z Was zakładał jakieś z dupy tematy,
    albo odpowiadał drugiemu tylko i wyłącznie żeby zaistnieć.
    Nie chce mi się przeglądać wszystkiego, ale nie widzę żeby Runt
    odpowiadał komukolwiek innemu, że już w temacie grupy czy posta/wątku
    nie wspominając.

  • 7. Data: 2021-05-05 18:29:39
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    środa, 5 maja 2021 o 17:06:18 UTC+2 Uzytkownik napisał(a):

    > Ale rozpiździaj to robi Zenuś, bo wkurwia ludzi, a później się dziwić,
    > że wszyscy go jebią i mu odpłacają jego metodami.
    Widać że pojadles wodnego chleba. I pewno wodna wódkę też robisz.

  • 8. Data: 2021-05-06 07:31:04
    Temat: Re: Hulajnoga - 4 nadir
    Od: Runt <r...@s...prv>

    W dniu 2021-05-05 o 15:23, nadir pisze:
    > Jak już masz jakieś skryte fantazje związane z Zenkiem, że musisz je
    > wszystkim objawiać, to pozostań na polityce i tam rób choojnie.

    zenek za mną łazi wszędzie, jak to wierny kundel ;-)))

    --
    Runt

  • 9. Data: 2021-05-06 07:31:09
    Od: Runt <r...@s...prv>

    W dniu 2021-05-05 o 17:49, nadir pisze:

> [...]
    > Nie chce mi się przeglądać wszystkiego, ale nie widzę żeby Runt
    > odpowiadał komukolwiek innemu, że już w temacie grupy czy posta/wątku

    zenus mnie zaczepia więc mu "odpowiadam". oculum pro oculo ;-)

    zgłos się z prośba "o wstrzymanie" do zenusia. to pieniacz.

    nie bedzie za mną łazić po wszelkich forach to będziecie mieć spokój.

    kanalii która obraziła moich rodziców nie odpuszczę! proste?

    --
    Runt

  • 10. Data: 2021-05-06 11:34:36
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    czwartek, 6 maja 2021 o 07:31:11 UTC+2 Runt napisał(a):

> [...]
    > --
    > Runt
    >
    > Thanks for visiting and have a fantastic day!
    Masz pizdziak vel runt dziura w dupie poczucie humoru. Było nie zaczynac. Przeprosisz
    i poprosisz to się zastanowię. A na razie pamiętaj że jak ojca na spacer wyprowadzasz
    żeby się wyszczal to nie kop go po jajach jak nogę podnosi. I ciesz się że nie
    szczekasz, ty już dobrze wiesz dlaczego. Poza tym co to za straszenie jak każdy cie
    może do kfa wsadzić. Bardzo wielu już to zrobiło.