    From: Runt <r...@s...prv>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Hulajnoga
    Date: Wed, 5 May 2021 10:19:35 +0200

    http://www.grupy.banzaj.pl/Doplaty,do,e,skuterow,10,
    2705397,2019_06.html

    "Data: 2019-06-06 11:23:06
    Autor: Zenek Kapelinder
    Dopłaty do e-skuterow
    Trzeci dzien mam elektryczna hulajnoge. Kocham ja miloscia wielka i
    czysta. Jest zajebista. Pomimo ze mam dopiero trzydniowe doswiadczenie i
    jeszcz sie nie wypierdolilem to uwazam ze bardzo ulatwi mi poruszanie
    sie po miescie.. Chwilowo budze sensacje bo kto to slyszal zeby 60+
    popierdalalo 25km/h na hulajnodze. Co no niemcow. Sa najwiekszym
    smrodziarzm w chujnii. Jak elektryczna hulajnoga, rower, skuter
    zaoszczedza dziennie litr paliwa i bedzie takich pojazdow milion to
    komus zostaja w kieszeni ponad milion ojro. Przez dwiescie dni bedzie to
    dwiescie milionow ojro przeznaczonych na konsumpcje. Juz wiadomo ze
    samochody elektryczne to bzdura. Maja zbyt duzy slad weglowy, sa za
    drogie i za chujowe. Do tego maja fatalny stosunek masy wlasnej do
    przewozonej. Moja hulajnoga wazaca 12,5 kilo to niewielki ulamek mojej
    wagi. U nas maja oglosic jakies nowe przepisy odnosnie hulajnog. Ale jak
    znam zycie to beda spierdolone bo pisza je tacy co w zyciu na hulajnodze
    czy rowerze nie jechali."

    12,5 kg to ułamek wagi zenusia. zenusiu, jaki? ;-))))

    --
    Runt