  • 11. Data: 2021-05-06 15:03:35
    Temat: Re: 4 NADIR !
    Od: Runt <r...@s...prv>

    /.../
    --

    > Masz pizdziak
    sam jesteś pizdziak zjełczała łechtaczko ;-)))
    > vel runt
    c-vel zenuś! c-vel zenuś! c-vel zenuś! ;-)
    > dziura w dupie
    zenusiu, skad u ciebie ta tęsknota do "dziura w dupie"? ;-)
    >poczucie humoru.
    a jak! ;-))))
    >Było nie zaczynac.
    zenusiu, czytając fora widać wyraźnie, że ty zaczynasz być wulgarny
    1-wszy. zawsze wtedy kiedy ktoś ma inne zdanie niż ty. jesteś pieniaczem.
    >Przeprosisz
    zenusiu, przepraszam że nazywam cie kanalią! wystarczy? ;-)))
    > i poprosisz
    zenusiu, plizzzz, plizzz ;-)))
    >to się zastanowię.
    oooo, nowe kompetencja ;-))))
    >A na razie pamiętaj że jak ojca na spacer wyprowadzasz żeby się wyszczal
    zenusiu, ty wyprowadzesz dwójkę swoich "rodzicow", "tate" i "mame".
    jedno jest podwórzowy kundlem a drugie starą kozą ;p-)))))
    >to nie kop go po jajach jak nogę podnosi.
    zenusiu, twój "tate" nie podnosi bo ktoś mu tylną łapę przetrącił ;-)))
    > I ciesz się że nie szczekasz,
    zenusiu, ciesze się, że nie szczekam i ujadam tak jak ty ;-))))
    >ty już dobrze wiesz dlaczego.
    och zenusiu, dlaczego? czy dlatego że nie jestem owocem szalonej miłości
    dwójki kundli? ;-))))
    >Poza tym co to za straszenie jak każdy cie może do kfa wsadzić.
    poważnie? czy ja komuś zabraniam? ale zenusiu, na ciebie zawsze mogę
    liczyć, prawda!
    > Bardzo wielu już to zrobiło.
    tylko ty się przyczepiłes jak gówno do kajaka i jęczysz: płyniemy... ;-)
    zenusiu, przywale cie wiosłem w łeb to się odczepisz? ;-)))

    No i co nadir? jak ci się podoba tekst zenusia?

    milczysz? zenus jest cacy, a inni be, tak?

    bawcie się dobrze girles.

    --
    Runt

  • 12. Data: 2021-05-06 16:56:46
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 06.05.2021 o 15:03, Runt pisze:

    > No i co nadir? jak ci się podoba tekst zenusia?

    > milczysz? zenus jest cacy, a inni be, tak?

    > bawcie się dobrze girles.

    Mam cię przytulić i pogłaskać?
    Chcecie się bawić w swoje fiksacje? OK. Ale pozostańcie na polityce i
    nie przenoście tego na inne grupy.

  • 13. Data: 2021-05-06 17:10:37
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    czwartek, 6 maja 2021 o 16:56:49 UTC+2 nadir napisał(a):

    > Mam cię przytulić i pogłaskać?
    > Chcecie się bawić w swoje fiksacje? OK. Ale pozostańcie na polityce i
    > nie przenoście tego na inne grupy.
    Weź się Nadir odpierdol. Czy ja kiedykolwiek założyłem tutaj jakiś temat przeciwko
    debilowi runtowi? Ty mu nic nie zrobiles i zaczął cię obrażać. Jak internet długi i
    szeroki nikt z nim o niczym nie chce gadać. Zgadnij dlaczego?

  • 14. Data: 2021-05-06 17:25:34
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2021-05-06 o 16:56, nadir pisze:

    > Mam cię przytulić i pogłaskać?
    > Chcecie się bawić w swoje fiksacje? OK. Ale pozostańcie na polityce i
    > nie przenoście tego na inne grupy.

    Po co nadmuchujesz ten wątek, skoro tak Ci się nie podoba co oni robią?

    Stanąłeś poniekąd w obronie tego debila zenusia, a teraz będzie Cię
    jebał i będzie ganiał za Tobą po grupach dyskusyjnych i będzie Ci
    ubliżał. Dokładnie tak samo jak robi to z Runtem, Myjkiem, ze mną oraz
    wieloma prześladowanymi przez siebie osobami. To jest psychol, który
    szuka ofiar do gnębienia. Ty teraz będziesz kolejną.

  • 15. Data: 2021-05-06 17:29:33
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    > Weź się Nadir odpierdol. Czy ja kiedykolwiek założyłem tutaj jakiś temat przeciwko
    debilowi runtowi?

    Ale łazisz po grupach za nim i wypisujesz chamskjie teksty. Z resztą nie
    tylko za nim. Łazisz też za mną, za Myjkiem i wieloma osobami, które
    raczyły mieć inne zdanie niż ty.

    Jak widać praca w UB i znęcanie się nad więźniami ci pozostały - psycholu.

  • 16. Data: 2021-05-06 19:01:49
    Od: Marcin N <m...@o...pl>

    W dniu 06.05.2021 o 17:25, Uzytkownik pisze:
> [...]
    > wieloma prześladowanymi przez siebie osobami. To jest psychol, który
    > szuka ofiar do gnębienia. Ty teraz będziesz kolejną.

    Swoją drogą ciekawe - czy gdybyśmy się spotkali w realu z uczestnikami
    tej grupy - rozczarowanie było większe od miłego zaskoczenia.

    --
    MN

  • 17. Data: 2021-05-06 19:17:53
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    czwartek, 6 maja 2021 o 19:01:52 UTC+2 Marcin N napisał(a):
    > Swoją drogą ciekawe - czy gdybyśmy się spotkali w realu z uczestnikami
    > tej grupy - rozczarowanie było większe od miłego zaskoczenia.
    >
    > --
    > MN
    Lepiej nie bo w realu debilowi uzytkownikowi, synowi peta i dulawki, musiałbym tak
    zajebac w łeb żeby się kopytami nakrył i popłakał.

  • 18. Data: 2021-05-06 19:38:15
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 06.05.2021 o 17:25, Uzytkownik pisze:

    > Po co nadmuchujesz ten wątek

    Pisał, jakby personalnie, do mnie, to odpowiadam. Ty zdaje się też masz
    w tym swój udział.

    > skoro tak Ci się nie podoba co oni robią?

    To co robią/robicie/piszecie obrzucając się inwektywami, to mi wisi
    nisko. Nie podoba mi się tworzenie z dupy, i nic nie wnoszących, tematów.

  • 19. Data: 2021-05-06 19:40:45
    Od: nadir <n...@h...org>

    > Weź się Nadir odpierdol.

    Ty to potrafisz być przekonujący.

  • 20. Data: 2021-05-06 20:05:23
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Marcin N napisał:

    > Swoją drogą ciekawe - czy gdybyśmy się spotkali w realu z uczestnikami
    > tej grupy - rozczarowanie było większe od miłego zaskoczenia.

    Spotkałem w naturze kilka osób znanych wcześniej z Usenetu. Na ogół
    bez zaskoczeń. Kiedyś, dawno temu, urządzano nawet zjazdy grupowe!
    Nigdy nie byłem, nie lubię tłoku. Ale z relacji uczestników wiem, że
    również obywało się bez większych niespodzianek. Możliwość kreacji
    własnej osoby w Internecie jest mocno przereklamowana. Nie sposób
    wyjść na mądrzejszego, niż się jest w rzeczywistości. Tak samo
    podejrzenia, że ktoś tylko udaje chama i prostaka, nie sprawdzają
    się.

    --
    Jarek