  • 21. Data: 2021-05-06 21:36:05
    Temat: Re: Hulajnoga
    Od: Runt <r...@s...prv>

    W dniu 2021-05-05 o 15:44, POJEB Zenek Kapelinder pisze:
    > Przeszkadza Ci ten pojeb? Jak byś spytał o coś banalnego to i tak nie odpowie.
    Możesz go zapakować jak reszta do kfa. Chyba że lubisz go czytać.

    ty zenusiu nie możesz życ jak sie nie przyczepisz o cokolwiek. jestes
    pieniaczem. ;-)))
    --
    Runt

  • 22. Data: 2021-05-06 21:36:43
    Od: Runt <r...@s...prv>

    W dniu 2021-05-05 o 16:34, nadir pisze:

    > Nie czytam tego co on i podobni piszą, z tego samego powodu w zasadzie
    > przestałem zaglądać na politykę. Tylko, że dodanie go do KF nie
    > rozwiązuje sprawy, zaczyna TU robić podobny rozpiździaj jak na polityce.

    dlaczego nie zapakujesz do kf zenusia?

    --
    Runt

  • 23. Data: 2021-05-06 21:38:16
    Od: Runt <r...@s...prv>

    W dniu 2021-05-05 o 17:49, nadir pisze:

    > To że Wy obaj macie na siebie alergię, to już nie moja sprawa i problem,
    > czasem jeden drugiemu dopierdoli, czasem jest wesoło, często zaś
    > merytorycznie.
    > Ale nie zauważyłem, żeby któryś z Was zakładał jakieś z dupy tematy,
    > albo odpowiadał drugiemu tylko i wyłącznie żeby zaistnieć.
    > Nie chce mi się przeglądać wszystkiego, ale nie widzę żeby Runt
    > odpowiadał komukolwiek innemu, że już w temacie grupy czy posta/wątku
    > nie wspominając.

    takiś spolegliwy?
    zapraszam na pl.soc.polityka gdzie zenus popisuje się elokwentnymi
    bluzgami.

    --
    Runt

  • 24. Data: 2021-05-06 21:39:15
    Temat: Re: 4 NADIR !
    Od: Runt <r...@s...prv>

    W dniu 2021-05-06 o 16:56, nadir pisze:

    > Mam cię przytulić i pogłaskać?

    idź z tym do zenusia. on wymaga opieki.

    > Chcecie się bawić w swoje fiksacje? OK. Ale pozostańcie na polityce i
    > nie przenoście tego na inne grupy.

    powiedz to zenusiowi.

    --
    Runt

  • 25. Data: 2021-05-06 21:41:23
    Od: Runt <r...@s...prv>

    W dniu 2021-05-06 o 17:10, KANALIA Zenek Kapelinder pisze:

    > Weź się Nadir odpierdol. Czy ja kiedykolwiek założyłem tutaj jakiś temat przeciwko
    debilowi runtowi?

    zenusiu, debilem był twój "tate" to i jestes ty.

    > Ty mu nic nie zrobiles i zaczął cię obrażać.
    powaznie?

    > Jak internet długi i szeroki nikt z nim o niczym nie chce gadać.

    tylko ty się zenusiu przykleiłes się jak gówno do kajaka.

    >Zgadnij dlaczego?

    boś pieniacz.

    --
    Runt

  • 26. Data: 2021-05-06 21:41:58
    Od: Runt <r...@s...prv>

    W dniu 2021-05-06 o 17:29, Uzytkownik pisze:

    > Ale łazisz po grupach za nim i wypisujesz chamskjie teksty. Z resztą nie
    > tylko za nim. Łazisz też za mną, za Myjkiem i wieloma osobami, które
    > raczyły mieć inne zdanie niż ty.
    >
    > Jak widać praca w UB i znęcanie się nad więźniami ci pozostały - psycholu.

    nadir, broń zenusia.

    --
    Runt

  • 27. Data: 2021-05-06 21:42:53
    Od: Runt <r...@s...prv>

    W dniu 2021-05-06 o 17:25, Uzytkownik pisze:

    > Po co nadmuchujesz ten wątek, skoro tak Ci się nie podoba co oni robią?
    >
    > Stanąłeś poniekąd w obronie tego debila zenusia, a teraz będzie Cię
    > jebał i będzie ganiał za Tobą po grupach dyskusyjnych i będzie Ci
    > ubliżał. Dokładnie tak samo jak robi to z Runtem, Myjkiem, ze mną oraz
    > wieloma prześladowanymi przez siebie osobami. To jest psychol, który
    > szuka ofiar do gnębienia. Ty teraz będziesz kolejną.

    zenus cierpi na syndrom małego fiuta. w realu jest śmieciem.

    --
    Runt

  • 28. Data: 2021-05-06 21:43:57
    Od: Runt <r...@s...prv>

    > Lepiej nie bo w realu debilowi uzytkownikowi, synowi peta i dulawki, musiałbym tak
    zajebac w łeb żeby się kopytami nakrył i popłakał.

    zenusiu, w realu jesteś śmieciem, małą gnida.

    --
    Runt

  • 29. Data: 2021-05-06 21:45:04
    Od: Runt <r...@s...prv>

    W dniu 2021-05-06 o 19:38, nadir pisze:

    > Pisał, jakby personalnie, do mnie, to odpowiadam. Ty zdaje się też masz
    > w tym swój udział.

    > To co robią/robicie/piszecie obrzucając się inwektywami, to mi wisi
    > nisko. Nie podoba mi się tworzenie z dupy, i nic nie wnoszących, tematów.

    idz z tym do zenusia. kwiatki mu wyślij.

    --
    Runt

  • 30. Data: 2021-05-06 23:12:20
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    > Lepiej nie bo w realu debilowi uzytkownikowi, synowi peta i dulawki, musiałbym tak
    zajebac w łeb żeby się kopytami nakrył i popłakał.

    Pod warunkiem, że byłbym związany i trzymany przez kilka osób, a ty byś
    sobie wziął wysokie krzesło, aby dosięgnąć i jeszcze musiał byś trochę
    boksu poćwiczyć, abym cokolwiek poczuł i żebyś sobie rąk nie połamał.
    Musisz też wiedzieć, że nie należę do osób, które nadstawiają drugi
    policzek, kiedy obrywają w pierwszy.

    Wiesz, tak się składa, że w przyszłym tygodniu w weekend będę w Łodzi.
    Może miałbyś ochotę się wykazać i udowodnić, że nie rzucasz słów na wiatr?

    Swoją drogą to uważaj, bo kiedyś dostaniesz po ryju za obrażanie osób,
    których kompletnie nie znasz i które nigdy tobie nie ubliżyły. Obrażanie
    rodziców adwersarzy, świadczy tylko o twoim prostactwie, chamstwie i
    skrajnym zeszmaceniu. Ja bynajmniej twoich rodziców nie obrażam.