    From: "R" <n...@w...pl>
    Newsgroups: pl.rec.ogrody
    Subject: Iglak - co to jest pytanie do speców
    Date: Sat, 2 May 2009 14:27:00 +0200

    Cześć,

    zwracam się z prośbą o identyfikację iglaków. Nabyłem ogród, ale tak się
    nieszczęśliwie złożyło, że padło mi kilka drzewek, teraz chciałbym dosadzić,
    ale nie wiem co to jest. Zaniosłem kawałek drzewka do sklepu sugerują że
    jest to jakiś jałowiec, teraz kompletnie nie wiem co mam dokupić. W dwóch
    sklepach powiedzieli, że jest to jałowiec, tylko podali dwa różne typy, więc
    chyba nie tuja.

    Rzućcie okiem i powiedzcie, co to jest Waszym zdaniem, więcej ludzi czyta
    grupę, więc i może identyfikacja będzie trafniejsza.

    Fotki znajdują się tutaj:
    http://yfrog.com/0c1002193ej
    http://yfrog.com/0c1002197rj
    http://yfrog.com/0c1002199j
    http://yfrog.com/0c1002200j

    Byłbym wdzięczny za pomoc w identyfikacji.

    Pozdrawiam. R.