  • 1. Data: 2009-05-02 12:27:00
    Temat: Iglak - co to jest pytanie do speców
    Od: "R" <n...@w...pl>

    Cześć,

    zwracam się z prośbą o identyfikację iglaków. Nabyłem ogród, ale tak się
    nieszczęśliwie złożyło, że padło mi kilka drzewek, teraz chciałbym dosadzić,
    ale nie wiem co to jest. Zaniosłem kawałek drzewka do sklepu sugerują że
    jest to jakiś jałowiec, teraz kompletnie nie wiem co mam dokupić. W dwóch
    sklepach powiedzieli, że jest to jałowiec, tylko podali dwa różne typy, więc
    chyba nie tuja.

    Rzućcie okiem i powiedzcie, co to jest Waszym zdaniem, więcej ludzi czyta
    grupę, więc i może identyfikacja będzie trafniejsza.

    Fotki znajdują się tutaj:
    http://yfrog.com/0c1002193ej
    http://yfrog.com/0c1002197rj
    http://yfrog.com/0c1002199j
    http://yfrog.com/0c1002200j

    Byłbym wdzięczny za pomoc w identyfikacji.

    Pozdrawiam. R.

  • 2. Data: 2009-05-02 12:58:34
    Temat: Re: Iglak - co to jest pytanie do speców
    Od: "Grażyna.Ł" <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik "R" <n...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    >
    > Rzućcie okiem i powiedzcie, co to jest Waszym zdaniem, więcej ludzi czyta
    > grupę, więc i może identyfikacja będzie trafniejsza.

    Na podstawie pierwszego zdjęcia sadzę,że jest to tuja ,,szmaragd" ale może
    sie mylę.

    Pozdrawiam
    Grażyna

  • 3. Data: 2009-05-02 14:22:05
    Od: "Marcin D" <j...@W...gazeta.pl>

    Jeżeli to jałowiec, to najpewniej któryś z jałowców pośrednich ewt
    chińskich. Odmian jest za dużo by można powiedzieć coś pewnego, ale
    może "Obelisk"?

    http://www.wmgalicja.krakow.pl/~mmadej/kolekcja/Jalo
    wiec%20posredni.JPG

  • 4. Data: 2009-05-08 18:36:29
    Od: i...@g...pl

    On 2 Maj, 14:27, "R" <n...@w...pl> wrote:
> [...]
    c1002197rjhttp://yfrog.com/0c1002199jhttp://yfrog.co
    m/0c1002200j

    > Byłbym wdzięczny za pomoc w identyfikacji.

    Sprzedawcy w sklepach ogrodniczych to ignoranci - z taką samą
    "kompetencją"mogą sprzedawać materiały budowlane lub perfumy.
    Jaki tam jałowiec. Cyprysik Lawsona "Columnaris".

  • 5. Data: 2009-05-13 15:48:38
    Od: "Kot Behemot" <k...@W...gazeta.pl>

    i...@g...pl napisał(a):

    > Sprzedawcy w sklepach ogrodniczych to ignoranci - z tak=B1 sam=B1
    > "kompetencj=B1"mog=B1 sprzedawa=E6 materia=B3y budowlane lub perfumy.
    > Jaki tam ja=B3owiec. Cyprysik Lawsona "Columnaris".

    Może i sprzedawcy to igniranci, ale w tym przypadku raczej się nie mylą. To
    raczej jałowiec, chyba chiński albo pośredni. Na 100% nie jest to żaden
    cyprysik.

  • 6. Data: 2009-05-13 17:41:38
    Od: "R" <n...@w...pl>

    Dzięki Kot Behemot za pomoc będę tak szukał.