  • 1. Data: 2009-04-30 10:44:27
    Temat: opryski
    Od: "mz" <l...@w...pl>

    Witam
    Jestem raczej początkującym działkowce.
    Mam na swojej działce śliwkę która właśnie zaczeła kwitnąć. Dowiedziałem się
    też, że warto jest opryskać takie drzewko jakimś środkiem (np miedzian)
    przeciw mszycą. Co o tym sądzicie i kiedy najlepiej pryskać. Drzewko jest
    kilkuletnie.
    Pozatym mam tez śliwkę posadzoną na jesień która też zakwitła (kilka
    kwiatków) Czy ją tez pryskać ?

    Mam też kilka jabłoń, gruszę które narazie nie kwitną czy je tez warto
    pryskać ?

  • 2. Data: 2009-04-30 14:13:20
    Temat: Re: opryski
    Od: "skryba" <s...@o...eu>

> [...]
    > kwiatków) Czy ją tez pryskać ?
    >
    > Mam też kilka jabłoń, gruszę które narazie nie kwitną czy je tez warto

    Miedzianem nie zwalcza się mszyc.
    Przeciw mszycom możesz opryskać swoje wszystkie drzewka np: Calypso 480 SC.

    Pozdrawiam pogodnie

  • 3. Data: 2009-04-30 21:19:36
    Od: "pawelj" <p...@p...onet.pl>

    > Miedzianem nie zwalcza się mszyc.
    > Przeciw mszycom możesz opryskać swoje wszystkie drzewka np: Calypso 480
    > SC.
    A jak już zaczniesz pryskać to przyjżyj się albo porozmawiaj z kimś kto ma
    sad w twojej okolicy....
    średni oprysk co 6 dni żeby coś urosło... to w tych uprawach ekologicznych.

    --
    PawełJ

  • 4. Data: 2009-05-01 18:26:17
    Od: "groman" <g...@o...eu>

    Użytkownik "skryba" <s...@o...eu> napisał w wiadomości
> [...]

    Gorsze niż mszyce są owocnice śliwowe, które powodują spadanie zawiązków.
    Zdecydowanie polecam Calypso 480 SC. Pryskać jak spadnie około 70% płatków
    kwiatowych