  • 1. Data: 2009-04-30 20:21:56
    Temat: hydrożel
    Od: Aga <a...@g...pl>

    Czy ktoś z Was dodawał go do ziemi do sadzenia kwiatów balkonowych. Jak
    to się sprawdza?

    aga

  • 2. Data: 2009-04-30 21:49:57
    Temat: Re: hydrożel
    Od: "Grażyna.Ł" <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Aga" <a...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Czy ktoś z Was dodawał go do ziemi do sadzenia kwiatów balkonowych. Jak to
    > się sprawdza?
    >
    > aga

    Dołączam się do pytania,też kupiłam i ciekawa jestem jak to się będzie
    sprawdzało w praktyce.

    Pozdrawiam
    Grażyna

  • 3. Data: 2009-05-02 02:28:52
    Od: "katarzyna ms" <k...@g...pl>

    > Użytkownik "Aga" <a...@g...pl> napisał w wiadomości

    Nie sprawdza sie, juz dosc dawno temu udowodniono, ze wprawdzie chlonie wode
    jak gabka, ale oddaje ja w minimalnych ilosciach.

    katarzyna

  • 4. Data: 2009-05-02 03:01:10
    Od: "Panslavista" <p...@w...pl>

    Użytkownik "katarzyna ms" <k...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:gtgb53$6vu$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
    wode
    > jak gabka, ale oddaje ja w minimalnych ilosciach.

    To tylko problem ilości Hydrożelu............... i pieniędzy.