  • 1. Data: 2009-05-01 03:40:29
    Temat: Środki do odstraszania kretów?
    Od: "JaWojownik" <J...@p...onet.pl>

    Jakie możecie polecić środki do odstraszania kretów? Tak zeby odstraszały z
    ogódka a nie zabijały.

  • 2. Data: 2009-05-01 11:18:53
    Temat: Re: Środki do odstraszania kretów?
    Od: "zonda" <n...@s...pl>

    > Jakie możecie polecić środki do odstraszania kretów? Tak zeby odstraszały z
    > ogódka a nie zabijały.
    http://ogrody.orzysz.org.pl/ogrody/krety.htm
    :)

  • 3. Data: 2009-05-01 22:42:37
    Od: leszek_b22 <m...@o...pl>

    Polecam moją stronę "Jak się pozbyć kreta...."
    http://staw.bieleccy.com.pl/str4_kret_000.html

    Leszek

  • 4. Data: 2009-05-02 05:46:05
    Od: "mirzan" <l...@o...pl>

    > Polecam moją stronę "Jak się pozbyć kreta...."
    > http://staw.bieleccy.com.pl/str4_kret_000.html

    Do tej rurki należy wkładać złapanego kreta głową do przodu i popychać
    patykim,bo sam nie wejdzie.Przechodzi pod rurką,albo wykopuje ją na
    powierzchnię.
    mirzan

  • 5. Data: 2009-05-02 18:18:51
    Od: JerzyN <0...@m...pl>

    mirzan pisze:

    > Do tej rurki należy wkładać złapanego kreta głową do przodu i popychać
    > patykim,bo sam nie wejdzie.Przechodzi pod rurką,albo wykopuje ją na
    > powierzchnię.
    > mirzan

    No to się facet naraziłeś lobby.

    --
    pozdr. Jerzy

  • 6. Data: 2009-05-02 19:01:46
    Od: "mirzan" <l...@o...pl>

    > No to się facet naraziłeś lobby.

    Bardziej kretom.Bo kupiłem za 16 zet łapkę w kstzłcie szczypiec i już jednego
    złapałem.Moje krety nie znają się na hydraulice i do rurek nioe wchodzą.
    Pozdrawiam.mirzan

  • 7. Data: 2009-05-02 19:43:02
    Od: "skryba" <s...@o...eu>

    Moje krety nie znają się na hydraulice i do rurek nioe wchodzą.

    Jak nie wchodzą to znaczy, że na hydraulice się znają i wiedzą iż nie ma takiej
    dziury/rury na świecie, której nie dałoby się odetkać.
    :-))

    Pozdrawiam hydraulicznie