    From: euro <l...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Instalacja alarmowa
    Date: Sat, 24 Oct 2009 00:16:42 +0200

    witajcie,

    jestem w trakcie tworzenia elekrykti w domu jednorodzinnym.
    1 sza pietro ma 4 pokoje + antresola +parter z duzym salonem, wiatrolap
    itp. razem 3 okna na dole.

    elektryk proponuje zalozenie instalacji alarmowej za 1100 zl. dodatkowo,
    mowi ze tyle to kosztuje bo jest duzo kabli itp.

    1) czy warto taka instalacje alarmowa zakladac?

    2) cena jest korzystna waszym zdaniem?

    3) najwazniejsze pytanie. jakie waszym zdaniem sa korzysci takiej
    instalacji. nie zalezy mi na szybkim przyjezdzie agencji tylko o innych
    mozliwosciach takiego systemu. jestem zielony w temacie. jakie sa
    mozliwosci ochrony mienia i domu? ja sobie to wyobrazam jako glosny
    alarm w przypadku proby wlamania itp..

    4) czy jezeli zdecyduje sie na taka instalacjie to ile bedzie kosztowac
    optymalny, prosty i tani system, czyli te koszty ponad 1100 zl.

    dzieki
    euro