  • 1. Data: 2009-03-30 10:27:35
    Temat: Iris florentina
    Od: "pluton" <z...@p...onet.pl>

    Witam,

    czy w Polsce spotyka się kosaćca florentyńskiego ?

    Jezeli tak - to gdzie mozna dostac sadzonke ?

    pozdrawiam
    pluton

  • 2. Data: 2009-03-30 15:37:24
    Temat: Re: Iris florentina
    Od: "mirzan" <l...@o...pl>

    > czy w Polsce spotyka się kosaćca florentyńskiego ?
    >
    > Jezeli tak - to gdzie mozna dostac sadzonke ?

    Od jesieni będzie sie spotykać,u mnie.Nie wiem gdzie można dostać,
    ale kupić można w Anglii,za 4 szt zapłaciłem chyba 26 funtów,czyli
    ok półtora stówki.
    mirzan

  • 3. Data: 2009-03-31 08:16:32
    Od: "pluton" <z...@p...onet.pl>

    > Od jesieni będzie sie spotykać,u mnie.Nie wiem gdzie można dostać,
    > ale kupić można w Anglii,za 4 szt zapłaciłem chyba 26 funtów,czyli
    > ok półtora stówki.

    To ja bym sie na 4 sztuki pisal. Na jesieni :)
    Plus instrukcja obslugi.

    pozdrawiam
    pluton

  • 4. Data: 2009-03-31 11:30:40
    Od: "mitzan" <l...@o...pl>

    Proszę,pisz się: http://www.irises.co.uk/

  • 5. Data: 2009-03-31 12:39:40
    Od: "pluton" <z...@p...onet.pl>

    > Proszę,pisz się: http://www.irises.co.uk/

    Jest to, co chce,
    http://www.irises.co.uk/index.php?page=cat/species&p
    roductid=7541

    to Twoja strona ?

    L5 /sztuke + koszty wysylki to smutek :(

    pozdrawiam
    pluton

  • 6. Data: 2009-03-31 16:23:13
    Od: "mirzan" <l...@o...pl>

    > Jest to, co chce,
    > http://www.irises.co.uk/index.php?page=cat/species&p
    roductid=7541

    > to Twoja strona ?
    >
    > L5 /sztuke + koszty wysylki to smutek :(

    A co to ja angol jakiś jestem? Pokazuję Ci gdzie kupiłem,chcesz to kupuj,
    nie to nie,nie moja sprawa.
    mirzan

  • 7. Data: 2009-04-01 07:32:59
    Od: "pluton" <z...@p...onet.pl>

    > A co to ja angol jakiś jestem? Pokazuję Ci gdzie kupiłem,chcesz to kupuj,
    > nie to nie,nie moja sprawa.

    To juz wole kupic od ciebie, kiedy juz bedziesz mial rozmnozone.

    pozdrawiam
    pluton

  • 8. Data: 2009-04-02 19:25:39
    Od: "Fiora" <f...@g...pl>

    > Od jesieni będzie sie spotykać,u mnie.

    Ja też się piszę na kilka sztuk - na jesieni, to znaczy?
    sierpień, wrzesień, czy październik.
    I jak - ogłosisz na grupie, jak zamawiać??
    Pozdrawiam
    Fiora

  • 9. Data: 2009-04-02 19:57:16
    Od: "mitzan" <l...@o...pl>

    > Ja też się piszę na kilka sztuk - na jesieni, to znaczy?
    > sierpień, wrzesień, czy październik.
    > I jak - ogłosisz na grupie, jak zamawiać??
    > Pozdrawiam
    > Fiora

    Było pytanie gdzie go spotkać,więc odpowiedziałem,ze u mnie,jesienią.
    Podałem adres gdzie zamówić,a jak prosta sprawa.Znaleźć nieroba,wysłać
    do Anglii,jak się tam załapie do sprzątania,to poprosić aby to i owo zamówił.
    Chętnie ogłoszę na grupie jak to smakuje,bo przeznaczeniem zamówionych roślin,
    jest trafienie do butli z nalewką.Jako aromatyczny dodatek.
    Mirzan