  • 1. Data: 2017-06-11 10:25:26
    Temat: Izolacja slupow
    Od: uciu <a...@g...com>

    Witam, mam w domu 3wolno stojace slupy zelbetowe. Slupy stoja na stopach
    fundamentowych 120x120cm pod ktorymi jest 2x folia 0,5 i pod na chudziak. Grunt
    niewysadzinowy, sam piach.

    Jak teraz te slypy zaizolowac od wilgoci? Glownie chodzi mi o czesc pod ziemia a wiec
    gore stopy i sam dol slupa.

    Wystarczy przemalowanie dysprebitem, przyklejenie styro i na to fola.

    Chce tylko na razie zaizolowac i ocieplic czesc pod ziemia by zasypac dziury kolo
    slupow. Czesc naziemna planuje ocieplic z reszta domu potem.

    Uciu

  • 2. Data: 2017-06-11 19:26:13
    Temat: Re: Izolacja slupow
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 11.06.2017 10:25, uciu wrote:
> [...]
    >
    > Chce tylko na razie zaizolowac i ocieplic czesc pod ziemia by zasypac dziury kolo
    slupow. Czesc naziemna planuje ocieplic z reszta domu potem.

    A izolację poziomą zrobiłeś zanim te słupy wylałeś?

  • 3. Data: 2017-06-11 19:59:29
    Od: uciu <a...@g...com>

    tak, teraz chce czymś boki i górę stopy zaizolować, ocieplić i zasypać... bo dziury
    przy słupach przeszkadzają.

    Ogólnie nie ma co cudować z izolacją przeciwwilgociową bo tam wilgoci nie ma.... dam
    piach...nawet trawy nie trzeba było jeszcze kosić....woda gruntowa poniżej 8metrów -
    do 8 żeśmy jej nie stwierdzili :-)