  • 1. Data: 2017-06-11 14:11:39
    Temat: Pomozcie znalezc taki wynalazek poprosze
    Od: Majka <k...@g...com>

    Witam,

    Są gniazda z wyłącznikiem obok:
    https://allegro.pl/listing?string=wy%C5%82acznik%20p
    ojedynczy%20z%20gniazdem&order=m&bmatch=base-relevan
    ce-floki-5-nga-hou-1-5-0511

    Czy jest może takie coś, ale zamiast gniazda żeby lampa była, oprawka na jedną
    żarówkę e27?
    Może być najprostsza, najbardziej piwniczno-garażowa taka jak te:
    Jest lampa najprostsza, garażowo-piwniczna:
    https://www.google.pl/search?q=oprawa+piwniczna&clie
    nt=firefox-b-ab&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKE
    wik4IiR37XUAhWBJJoKHa_RC9sQ_AUIBygC&biw=1366&bih=667

    Wręcz wskazane, żeby to połączenie lampy z wyłącznikiem miało jakieś IP, np. IP44,
    żeby to można w szopie zamontować na ścianie.

    (można oczywiście dwa osobne lampa i osobno wyłącznik - ale chcę dwa w jednym, żeby
    jak najmniej wiercić, najmniej dziur robić)

  • 2. Data: 2017-06-11 16:43:27
    Temat: Re: Pomozcie znalezc taki wynalazek poprosze
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 11.06.2017 o 14:11, Majka pisze:
> [...]
    >
    > (można oczywiście dwa osobne lampa i osobno wyłącznik - ale chcę dwa w jednym, żeby
    jak najmniej wiercić, najmniej dziur robić)

    A takie coś sprawę załątwia?
    https://images.obi.pl/product/PL/1500x1500/626296_1.
    jpg
    Jacek

  • 3. Data: 2017-06-11 20:57:11
    Od: Jacek <k...@a...com>

> [...]
    żarówkę e27?
    > Może być najprostsza, najbardziej piwniczno-garażowa taka jak te:
    A jeszcze prościej i nawet z wysokim IP można powiesić lampę:
    http://allegro.pl/oprawa-lampa-piwniczna-e27-60w-sia
    tka-plastikowa-i6846558480.html?reco_id=109effad-4ed
    7-11e7-b1f5-020f8a968d44
    a do lampy wbudować wyłącznik np. taki:
    http://www.tme.eu/pl/details/ae-c1700hoaac/przelaczn
    iki-dzwigniowe/bulgin/c1700ho/
    dodatkowo można mu jeszcze założyć kapturek gumowy dla szczelności.
    Ja mam tak zrobione w garażu - mam 4 lampy z tego 2 z wyłącznikami. Jak
    potrzebuję więcej światła to pstryk i się świeci, a normalnie wyłącznik
    na ścianie załącza tylko dwie.
    Jacek

  • 4. Data: 2017-06-13 16:26:06
    Od: k...@g...com

    Ciekawe, dziękuję za wskazówkę.
    Zastanawiam się tylko, czy w niewielkiej przestrzeni tej lampy da się zamontować taki
    wyłącznik.
    Bo myślałam o takiej właśnie lampie.
    Majka