  • 1. Data: 2017-06-11 19:52:47
    Temat: Wkład kominowy z kwasówki
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    Powiedzcie przyjaciele z jakiej stali (jaki symbol) zrobić wkład do
    komina pod olej opałowy. Jaka grubość i jaki materiał? I czemu taki?
    Stary się nieco skorodował przez 10 lat. Muszę wkłąd wymienić.

  • 2. Data: 2017-06-12 08:14:37
    Temat: Re: Wkład kominowy z kwasówki
    Od: scruffty <s...@i...pl>

    Dnia Sun, 11 Jun 2017 19:52:47 +0200, KIKI napisał(a):

    > Stary się nieco skorodował przez 10 lat. Muszę wkłąd wymienić.

    A nie taniej ze stali czarnej? Te mają po 2 mm grubości i powinny
    wystarczyć na dłużej. Do kopciuchów zwykle takie dają.

    --
    scruffty

  • 3. Data: 2017-06-12 12:10:43
    Od: KIKI <h...@u...dl>

    On 12.06.2017 08:14, scruffty wrote:

    > A nie taniej ze stali czarnej? Te mają po 2 mm grubości i powinny
    > wystarczyć na dłużej. Do kopciuchów zwykle takie dają.

    Jak nierdzwke zjadło w lat to czarną stal w ile zje? W 2 lata ?

  • 4. Data: 2017-06-12 16:09:21
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2017-06-11 o 19:52, KIKI pisze:
    > Powiedzcie przyjaciele z jakiej stali (jaki symbol) zrobić wkład do
    > komina pod olej opałowy. Jaka grubość i jaki materiał? I czemu taki?
    > Stary się nieco skorodował przez 10 lat. Muszę wkłąd wymienić.

    A musisz mieć stalowy?, ja bym zrobił ceramiczny np wybrał jakiś
    systemowy albo z kamionki jak sam zrobiłem.

    --
    Pozdr
    Janusz