  • 1. Data: 2010-08-29 07:57:57
    Temat: Izolacja tarasu nad pomieszczeniem
    Od: rick207 <a...@a...pl>

    Witam.
    Mam do zaizolowania taras nad salonem oraz dach płaski nad garażem. Tu i
    tu strop monolit 12cm. Obserwuję budowę obok i zrobili to w następujący
    sposób, papa termozgrzewalna, styropapa, papa termozgrzewalna, wylewka.
    Mam pytanie, czy konieczne jest zastosowanie tej pierwszej warstwy papy
    termo, wydaje mi się, że warstwa nad styropapą zapewni właściwą
    hydroizolaję? No chyba, że jest to ochrona styro przed zawilgoceniem od
    spodu.
    Proszę o opinię w tym temacie, jak i o inne/lepsze metody poprawnego
    wykonania izolacji.
    Pozdrawiam.

    Rick