  • 1. Data: 2010-08-29 09:28:20
    Temat: Listwa rozdzielająca płytki i parkiet
    Od: "Mamma" <M...@o...pl>

    Będzie parkiet i terakota, wykonawca zamaist listwy rozdzielającej proponuje
    pod płytki kątownik, potem 0.5 cm korka oddzielającego parkiet. Jak taka
    technologia sprawuje się w dłuższym okresie? Same plusy czy są też minusy?

  • 2. Data: 2010-08-29 11:07:31
    Temat: Re: Listwa rozdzielająca płytki i parkiet
    Od: ptoki <s...@g...com>

    On 29 Sie, 11:28, "Mamma" <M...@o...pl> wrote:
> [...]
    > technologia sprawuje się w dłuższym okresie? Same plusy czy są też minusy?

    Jest ok.
    Minusem moze byc to ze korek po jakims czasie sciemnieje od brudu
    (nawet lakierowany). i jak sie wpadka zdarzy to sie latwo moze
    uszkodzic. Ale wymiana jest na tyle tania i prosta ze ten minus nie
    jest specjalnie upierdliwy...

    --
    Lukasz Sczygiel

  • 3. Data: 2010-08-30 06:14:57
    Od: Mak Sym <m...@t...pl>

    Użytkownik Mamma napisał:
> [...]
    > proponuje pod płytki kątownik, potem 0.5 cm korka oddzielającego
    > parkiet. Jak taka technologia sprawuje się w dłuższym okresie? Same

    Mam połączony mosiężnym kątownikiem parkiet z terakotą i gresem bez
    żadnego korka (w 4 różnych miejscach) - nic się nie dzieje od 3 lat i
    dziać się już raczej nie będzie.

    Pzdr!

    Mak Sym