  • 1. Data: 2010-08-29 09:41:43
    Temat: jak poprawnie ocieplić dom drewniany obłożony cegłą
    Od: "Szumek" <k...@i...pl>

    Witam
    jest sobie domek drewniany obłożony cegłą
    między balem a cegłą jest szczelina od 1cm do 6 cm
    jak poprwanie ocieplić taki dom
    czy kleić styropian na cegłę czy zdjąć cegłę i wełnę na drewno ?
    a może jeszcze coś dodatkowo między bal a cegłę ?
    wariant z klejeniem styropianu na cegłę jest mniej pracochłonny
    ale martwi mnie ta szczelina
    pozdrawiam

  • 2. Data: 2010-08-29 13:41:40
    Od: "f" <f...@c...gh>

    Użytkownik "Szumek" <k...@i...pl> napisał w wiadomości
    > ale martwi mnie ta szczelina

    Ta szczelina to najlepsza izolacja

  • 3. Data: 2010-08-30 06:15:50
    Od: "Szumek" <k...@i...pl>

    Użytkownik "f" <f...@c...gh> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Szumek" <k...@i...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Ta szczelina to najlepsza izolacja

    tak pod warunkiem że te powietrze nie krązy tam ale niestety są gdzieś
    nieszczelności i
    krąży z dołu do góry
    czyli chyba dobrym pomysłem było by zasypać tą dziure styropianem
    lub chociaż zapiankować nieszczelności

  • 4. Data: 2010-08-30 06:59:58
    Temat: Re: jak poprawnie ociepliae dom drewniany ob?o?ony ceg??
    Od: janusz_kk1 <j...@o...pl>

    Dnia 30-08-2010 o 08:15:50 Szumek <k...@i...pl> napisał(a):

    > U?ytkownik "f" <f...@c...gh> napisa? w wiadomo?ci

    > tak pod warunkiem ?e te powietrze nie kr?zy tam ale niestety s? gdzie?
    > nieszczelno?ci i
    > kr??y z do?u do góry
    > czyli chyba dobrym pomys?em by?o by zasypaae t? dziure styropianem
    > lub chocia? zapiankowaae nieszczelno?ci

    Pianka wystarczy.

    --
    Pozdr
    JanuszK

  • 5. Data: 2010-08-30 07:10:26
    Od: Marek K <m...@W...kappa.pl>

    W dniu 2010-08-30 08:15, Szumek pisze:
> [...]
    > nieszczelności i
    > krąży z dołu do góry
    > czyli chyba dobrym pomysłem było by zasypać tą dziure styropianem

    Zasypanie styropianem może skończyć się przegniciem elementów
    drewnianych. Lekki przewiew osuszający szczelinę powinien pozostać.

    M.