  • 1. Data: 2010-08-29 10:05:11
    Temat: Kocioł na ekogroszek Bawearia-Seko
    Od: robercik-us <r...@g...com>

    Witam
    Mam pytanie do znawców/praktyków, czy możecie coś powiedzieć o kotle
    Bawaria-seko.
    Pytam może trochę po fakcie, bo już u mnie stoi w kotłowni i zdarzyło
    mi się w nim przepalić - jeszcze nie za mocno, bo wylewki za świeże i
    nie chcę, żeby się zniszczyły przed rozpoczęciem użytkowania.
    Mój egzemplarz jest dokładnie taki:
    http://allegro.pl/kociol-bawaria-seko-25-kw-i1192964
    954.html
    Czy miał ktoś z tym sprzętem do czynienia i czy może coś zasugerować
    jeżeli chodzi o stronę praktyczną/użytkową tego interesu?
    Jak się spisuje, czy stwarza jakieś problemy w dłuższej perspektywie?
    Może coś jeszcze?

    Będę wdzięczny za wszelkie sugestie. Jak na razie odpaliłem go kilka
    razy i widzę, że śmiga jak burza...

    pozdr
    robercik-us