  • 1. Data: 2010-08-29 10:32:57
    Temat: Jaki klinkier na schody zewnętrzne?
    Od: "andy" <k...@o...pl>

    Doszedłem do etapu wykończenia schodów zewnętrznych.Cokół obłożyłem płytkami
    klinlierowymi z fugą 10mm i z daleka "robią" za cegłę klinkierową. Schody
    planuję także obłożyć płytkami.Tutaj mam dwie opcje - płytki klinkierowe
    nieszkliwione (http://www.klinkierprzysucha.pl/?page[0]=schody_pod
    logi)
    oraz szkliwione barwione z powłoką antypoślizgową.
    Czy ktoś ma płytki nieszkliwione i jak jest z utrzymaniem czystości?
    Szkliwione mają niejednorodną barwę i problem jest jakby mniejszy ;)
    Pozdrawiam,

  • 2. Data: 2010-08-29 14:42:37
    Temat: Re: Jaki klinkier na schody zewnętrzne?
    Od: "atman" <r...@w...pl>

    Użytkownik "andy" <k...@o...pl> napisał w wiadomości grup
> [...]
    > Czy ktoś ma płytki nieszkliwione i jak jest z utrzymaniem czystości?
    > Szkliwione mają niejednorodną barwę i problem jest jakby mniejszy ;)

    Klinkier, klinkier
    a może kamień elewacyjny ?