  • Data: 2009-06-10 21:08:45
    Temat: Izolacja termiczna starych ścian fundamentowych
    Od: Rentier <f...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    Odkopałem 1,3m gruntu wzdłuż fundamentu.Chciałbym to oblepić styropianem.
    Sytuacja taka:
    Wód gruntowych do poziomu posadzki w piwnicy nie ma.
    Jasne, ziemia jest wilgotna przy fundamencie (po deszczach)
    Fundament upaprany jest jakimś lepikiem.
    Problem polega na tym,ze lepik wprawdzie stary - chata z lat 60tych, ale
    gdzieniegdzie w dobrym stanie.
    Boję się,że mimo starości, zeżre mi styropian.
    Jaki klej więc na to dobrać?
    Może położyć folię budowlaną i przyłożyć do niej styropian dociśnięty gruntem?