  • 21. Data: 2015-05-20 04:34:09
    Temat: Re: Jak długo kiełkuje trawa?
    Od: Jacek <k...@a...com>

    > A potem porachuje...
    Można i tak, ale bardziej kulturalnie jest powiedzieć "już czas panowie"
    Jacek

  • 22. Data: 2015-05-20 09:55:12
    Od: "Dirko" <j...@w...pl>

    > Prowadząc równoległy wysiew laboratoryjny, zdolny eksperymentator będzie
    > w stanie wyliczyć współczynnik wydziobu. Wiedza jest warościa samą
    > w sobie, więc warto.

    Hejka. Wiedza wiedzą ale jednak weselej jest metodą Forresta Gumpa.
    Pozdrawiam fartownie Ja...cki

    PS I z kogo się śmiejecie? Z samych siebie się śmiejecie! - Nikołaj
    Wasiljewicz Gogol

  • 23. Data: 2015-05-20 21:16:54
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Dirko napisał:

    > Hejka. Wiedza wiedzą ale jednak weselej jest metodą Forresta Gumpa.
    > Pozdrawiam fartownie Ja...cki

    E, to jednak nie dla mnie. Ja znany smutas jestem. Ale taki na przykład
    Majewski -- ten jak coś powie, to boki zrywać.

    > PS I z kogo się śmiejecie? Z samych siebie się śmiejecie! - Nikołaj
    > Wasiljewicz Gogol

    Zawsze uważałem, że tak jest najbezpieczniej.

    Jarek

    --
    W mordę go, w mordę starego durnia! Ej ty, tłusta gębo! Smarka, szmatę,
    przyjął za ważną figurę! Pędzi sobie teraz, sypie trójką koni, dzwoneczki

  • 24. Data: 2015-05-23 07:26:26
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 2015-05-17 o 07:51, Jacek pisze:
    > Kilka dni temu wysiałem nasiona trawy.
    Już wiem!! Hura!!
    Trawa kiełkuje 2 tygodnie!!
    Jacek

    PS
    współczynnik skutecznego kiełkowania trawy leżakowanej w piwnicy wynosi
    10% :-(

  • 25. Data: 2015-05-23 09:27:51
    Od: FEniks <x...@p...fm>

    W dniu 2015-05-23 o 07:26, Jacek pisze:
    > Już wiem!! Hura!!
    > Trawa kiełkuje 2 tygodnie!!
    > Jacek
    >
    > PS
    > współczynnik skutecznego kiełkowania trawy leżakowanej w piwnicy
    > wynosi 10% :-(

    Może za kolejny tydzień podskoczy do 20%?

    Ewa

  • 26. Data: 2015-05-23 17:05:29
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pani Ewa napisała:

    > Może za kolejny tydzień podskoczy do 20%?

    Takie skoki często zależą od tego, kto prowadzi badania i sondaże.
    Tu warto wrócić do wątpliwości wyważonych wcześniej przeze mnie:
    co wykiełkowało? Może to jakiś wytrwały dodatek, który jak nie 10,
    to chociaż te swoje 5% we wschodach będzie miał? A mainstream mógł
    dać sobie siana.

    --
    Jarek

  • 27. Data: 2015-05-26 13:37:29
    Od: quent <x...@x...com>

    On 2015-05-17 07:51, Jacek wrote:
    > Kilka dni temu wysiałem nasiona trawy. Jest tego w sumie może z 10 mkw.
    > Podlewam, czekam i jak dotąd nic. Obawiam się, że moje nasiona były
    > "kaputt", bo wziąłem z piwnicy paczkę, która leżakuje od 2013, o ile nie
    > 2012 roku.
    > Pytania do Was? Jak długo kiełkuje trawa? Jak długo nasiona trawy
    > zachowują zdolność kiełkowania?
    > Jacek

    Ja nasiona ze stycznia wysiewałem ostatnio na 300m2.
    Po dokładnie 7 dniach zaczeły wyłazić pierwsze zielone igiełki.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info