  • 1. Data: 2015-09-24 22:43:54
    Temat: Jak przewiercic rure?
    Od: Baczek <m...@p...onet.pl>

    Musze przewiercić rure 2", wiertłem powiedzmy fi 4(jeżeli to ma jakieś
    znaczenie). Rura wbetonowna w ziemię, a chciałbym zeby otwory były w
    poziome. Są jakieś sposoby ? Czy na czuja?

  • 2. Data: 2015-09-24 23:14:57
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Robisz wzornik w plaskowniku tak z 3mm grubym. Mocujesz plaskownik do rury cybantami.
    Wiercisz przez otwory w plaskowniku.

  • 3. Data: 2015-09-24 23:36:55
    Temat: Re: Jak przewiercic rure?
    Od: marrgol <m...@a...invalid>

    On 2015-09-24 22:43, Baczek wrote:
    > Musze przewiercić rure 2", wiertłem powiedzmy fi 4(jeżeli to ma jakieś
    > znaczenie). Rura wbetonowna w ziemię, a chciałbym zeby otwory były w
    > poziome. Są jakieś sposoby ? Czy na czuja?

    http://allegro.pl/listing/listing.php?order=d&price_
    to=50&string=prowadnica+wiercenia

    --
    mrg

  • 4. Data: 2015-09-25 06:28:11
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 24 września 2015 23:14:59 UTC+2 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
    > Robisz wzornik w plaskowniku tak z 3mm grubym.
    >Mocujesz plaskownik do rury cybantami.
    >Wiercisz przez otwory w plaskowniku.
    http://img.bazarek.pl/231441/14829/2921218/127205166
    14edd1b0867151.jpg

  • 5. Data: 2015-09-25 07:04:06
    Od: Baczek <m...@p...onet.pl>

    > Musze przewiercić rure 2", wiertłem powiedzmy fi 4(jeżeli to ma jakieś
    > znaczenie). Rura wbetonowna w ziemię, a chciałbym zeby otwory były w
    > poziome. Są jakieś sposoby ? Czy na czuja?

    Bardzo dziękuję z podpowiedzi.