    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Sat, 6 Jun 2020 01:20:28 -0700 (PDT)
    Subject: Jak to ogarnąć?
    From: Kadar <o...@g...com>

    Panowie, na szybko muszę zapanować nad chaosem informacyjnym. Muszę znaleźć jeden
    właściwy dom lub mieszkanie z setek ofert. Życie jest pokręcone i mi się też
    pokręciło dlatego do końca miesiąca muszę na szybko znaleźć coś do mieszkania. Może
    być do remontu ale muszę też tam zamieszkać. Więc siedzę teraz godzinami w
    ogłoszeniach i je wertuję (niestety to nie jest moje jedyne zajęcie). Ogłoszeń są
    setki duża część to zwyczajne wrzutki-wabiki. ale sporo jest dla mnie interesujących.
    Za dużo czasu zabiera mi odszukiwanie jakiego ogłoszenia dotyczy ta wiadomość.
    Wygląda to następująco:
    Znajduję ogłoszenie, robię w katalogu plik i nazywam go mniej więcej jak w tym
    ogłoszeniu. Oczywiście tych plików mam już kilkadziesiąt. Przychodzi mail z
    odpowiedzą jakąś i jedyną wskazówką jakiego ogłoszenia to dotyczy to np. imię
    (czasami się powtarzają ale to już mniejszy problem). Szukam teraz tego ogłoszenia
    przeglądając plik po pliku aż trafię na to właściwe. Może też to być sms, w którym
    jest odpowiedź na zadane pytanie. Wtedy mam tylko nr telefonu. Czasami nawet tego nie
    ma i jest tylko wzmianka o tym o co pytałem albo odpowiada mąż bo przedtem
    odpowiadała żona. Dostaję już zaburzeń od ciągłego otwierania plików a nie pamiętam
    wszystkich pytań i jakie komu zadaje. Chodzi o to, że szczątkowe wiadomości są
    porozrzucane: nastronach, w mailu, w smsie, a czasami zwykła rozmowa.
    Do dyspozycji mam excel, word i zwykły laptop. Jest jeszcze poczta ale ta komplikuje
    jeszcze bardziej. Czasami chciałbym zdjęcie jakieś wrzucić. Kurcze jak nad tym
    zapanować? Panowie podpowiedzcie bo czas mi się mocno skrócił.
    K.