  • 1. Data: 2009-06-11 17:15:59
    Temat: Jak z podwójnej płytki fasadowej zrobić jedną?
    Od: "Paweł" <1...@g...SKASUJ-TO.pl>

  • 2. Data: 2009-06-11 17:21:44
    Temat: Re: Jak z podwójnej płytki fasadowej zrobić jedną?
    Od: "Paweł" <1...@W...gazeta.pl>

    Witam,
    kupiłem płytki klinkierowe fasadowe firmy Stroher. Problem w tym, że płytki
    są "podwójne", tzn. miast 25 x 7 cm jest 25 x 14 cm, a w połowie jest
    obustronne nacięcie - karb. Może ktoś juz przerabiał rozdzielenie tych
    płytek. Pewnie trzeba je złamać - tylko jak?

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 3. Data: 2009-06-11 18:47:47
    Od: cienias <m...@g...pl>

    Znajdz coś takiego jak cięcie strumieniem wodnym.

    tylko nie wiem jak to wyjdzie cenowo. Wykonanie tym sposobem cokołów
    jest opłacalne wiec może i podział pytek będzie.

    pozdrawiam
    Marcin

  • 4. Data: 2009-06-11 20:25:21
    Od: Igus' <t...@p...onet.pl>

    Paweł pisze:
> [...]
    > obustronne nacięcie - karb. Może ktoś juz przerabiał rozdzielenie tych
    > płytek. Pewnie trzeba je złamać - tylko jak?

    Od spodu. Tarcza diamentowa.
    Nie widziałem, ale moje Jopek też tak miały, tzn były jakby połączone.
    Lekkie puknięcie np o udo spokojnie je rodzielało.

    BR
    Igus'