  • 1. Data: 2009-06-11 17:15:13
    Temat: Czym kleić klinkierowe płytki elewacyjne?
    Od: "Paweł" <1...@g...SKASUJ-TO.pl>

    Witam,
    przez 5 godzin naczytalem się w necie wcale niejednoznacznych porad w
    temacie oklejania elewacji budynku. Czy do klejenia płytek klinkierowych
    udających cegłę stosowaliście te same kleje co do glazury, czy jakieś
    specjalne? Mam do zrobienia cała scianę budynku, wiec sprawa jest poważna ;)

    Pozdrawiam
    Paweł

  • 2. Data: 2009-06-11 18:52:56
    Temat: Re: Czym kleić klinkierowe płytki elewacyjne?
    Od: cienias <m...@g...pl>

    Kilku producentów ma aprobatę na taki system np. sto, ceresit. Co
    ciekawe wszyscy wymagają podwójnej siatki i kołkowania przez pierwszą.

    Pozdrawiam
    Marcin

  • 3. Data: 2009-06-11 20:22:27
    Od: Igus' <t...@p...onet.pl>

    Paweł pisze:
> [...]
    > specjalne? Mam do zrobienia cała scianę budynku, wiec sprawa jest poważna ;)

    Dowolny klej do gresu.

    BR
    Igus'

  • 4. Data: 2009-06-12 05:28:16
    Od: czupakabra <s...@g...pl>

> [...]
    > specjalne? Mam do zrobienia cała scianę budynku, wiec sprawa jest poważna ;)

    Witaj

    Są specjalne kleje do okładzin klinkierowych - przy dużych
    powierzchniach kleisz na siatce zakołkowanej (przez siatkę). Istotne
    jest rozkładanie kleju grzebieniem - w pionie. Do tego fugi - dwa
    rodzaje - typowe spoinowanie fugówką - spoina o konsystencji mokrej
    ziemi, lub fuga do szlamowania (sprawdź produkty quick-mix).

    pozdrawiam
    Sebastian

  • 5. Data: 2009-06-15 07:33:11
    Od: "McBeth" <m...@l...poczta.onet.pl>

> [...]
    > udających cegłę stosowaliście te same kleje co do glazury, czy jakieś
    > specjalne? Mam do zrobienia cała scianę budynku, wiec sprawa jest poważna

    Ja użyłem kleju z trasem Sopro FF457, Sopro grunt i fugę też Sopro z trasem.

    Na razie 2 sezony minęły i jest dobrze.

    Pzdr.
    Adam