  • 1. Data: 2022-03-12 10:25:32
    Temat: Jak zrobić bruzdę w ziemi
    Od: adam <a...@a...pl>

    Muszę przykryć cienki kabelek ziemią, tak gdzieś na głębokość 5 cm. Jest
    tego kabla tak gdzieś z 800 mb., w większości w darni (trawa). Jak to
    zrobić, żeby się nie narobić?
    Do głowy przychodzi mi jakiś rylec ciągnięty za samochodem, ale to
    będzie się zasklepiać. Najlepiej byłoby jakoś odkroić, albo wygnieść
    rowek, tylko nie mam pomysła.

  • 2. Data: 2022-03-12 10:29:41
    Temat: Re: Jak zrobić bruzdę w ziemi
    Od: Kris <k...@g...com>

    sobota, 12 marca 2022 o 10:25:33 UTC+1 adam napisał(a):
> [...]
    > Do głowy przychodzi mi jakiś rylec ciągnięty za samochodem, ale to
    > będzie się zasklepiać. Najlepiej byłoby jakoś odkroić, albo wygnieść

    Popatrz jak jest zbudowany lemiesz pługa rolniczego

  • 3. Data: 2022-03-12 11:20:24
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 12.03.2022 o 10:25, adam pisze:
> [...]
    > Do głowy przychodzi mi jakiś rylec ciągnięty za samochodem, ale to
    > będzie się zasklepiać. Najlepiej byłoby jakoś odkroić, albo wygnieść

    Gumówką, pod kątem :]

    --
    LordBluzg(R)
    <<<?i? ć?d?? i Putina>>>

  • 4. Data: 2022-03-12 13:21:04
    Od: WS <L...@c...pl>

> [...]
    > Muszę przykryć cienki kabelek ziemią, tak gdzieś na głębokość 5 cm. Jest
    > tego kabla tak gdzieś z 800 mb., w większości w darni (trawa). Jak to

    wypozyczyć gdzieś maszynkę ;)
    takie cuś: https://allegro.pl/oferta/maszyna-do-ukladania-przew
    odow-stiga-26-2911-11-9629634050

  • 5. Data: 2022-03-12 13:28:50
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

> [...]
    > Do głowy przychodzi mi jakiś rylec ciągnięty za samochodem, ale to
    > będzie się zasklepiać. Najlepiej byłoby jakoś odkroić, albo wygnieść
    Weź rekina. W płetwie co ma na plecach zrób dziurkę żeby przełożyć drut. Połóż go na
    plecach i ciągnij za pysk. Pletawa będzie robił rowek i drut będzie się w rowku, o
    ile nie zapomnisz go do czegoś przywiązać, sam układał. Ponieważ z rekinami może być
    problem bo chyba wszystkie idą na kapsułki z olejem z watroby rekina to trzeba by
    taka płetwę z rurka na grzbiecie samemu zrobić. Ja bym dospawal na koncu płetwy
    skrzydełko żeby samo chciało się zagłębiać a przy podstawie płetwy większe żeby do
    środka ziemi się nie zagłębilo jak bedzesz ciągnął. W tym kabelku bedzie jakiś
    skomplikowany szyfrowany do celów wojskowych sygnał czy proste włącz ,wyłącz coś na
    końcu. Bo jak to drugie to informuje i objaśniam że na alliexpres nabyłem drogą kupna
    radiolinie z mocniejszym pilotem i w mieście na jakieś 750 metrów ma zasięg. To na
    polu pewno że dwa kilometry pociągnie.

  • 6. Data: 2022-03-12 13:37:19
    Temat: Re: Jak zrobić bruzdę w ziemi - poradnik
    Od: Runt <r...@e...prv>

    W dniu 2022-03-12 o 13:28, PSYCHOL* Zenek Kapelinder pisze:
> [...]
    radiolinie z mocniejszym pilotem i w mieście na jakieś 750 metrów ma zasięg. To na

    mam lepszy pomysł. kup duzy hak na rekiny albo podprowadz z ubojni, wbij
    zenusiowi w dupe. znajdz jaką linę stalową, grubsza by wytrzymała
    przyspieszenie, w odległości ok 850 m ustaw wiadro wody i zaprzęgnij do
    rekina-zenusia krowe albo konia który nie pił przez tydzień. zrobi ci na
    polu "rowek" wielki jak zenusiowi hans w sowieckim burdelu.

    będziesz miał rowek, a zenus przyjemność!* ;-)

    co ty na to kris? podoba ci się styl twego idola?

    --
    Runt

    * - Oculum pro oculo, dentem pro dente!

  • 7. Data: 2022-03-12 13:51:47
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    sobota, 12 marca 2022 o 13:37:22 UTC+1 Runt napisał(a):
> [...]
    >
    > będziesz miał rowek, a zenus przyjemność!* ;-)
    >
    > co ty na to kris? podoba ci się styl twego idola?

    Znowu pizdziak vel runt dziura w dupie z Klewek pobiłeś Rumunów. Najpierw Rumunkę
    uderzyłeś jajami w kolano a potem jej męża dziura w dupie w czubek buta. I ojca po
    jajach nie kop jak łapę do szczania podnosi.

  • 8. Data: 2022-03-12 14:29:54
    Od: Kris <k...@g...com>

  • 9. Data: 2022-03-12 16:49:08
    Od: Collie <p...@b...pl>

    W sobotę, 12.03.2022 o 11:20, LordBluzg(R) napisał:

    > Gumówką, pod kątem :]

    Bruzdownicą, prostopadle.

  • 10. Data: 2022-03-12 17:38:30
    Od: Runt <r...@e...prv>

    W dniu 2022-03-12 o 14:29, Kris pisze:
> [...]
    radiolinie z mocniejszym pilotem i w mieście na jakieś 750 metrów ma zasięg. To na

    kris, to jak, podobało się? ;-))))