  • 31. Data: 2022-03-21 21:05:12
    Temat: Re: Jak zrobić bruzdę w ziemi
    Od: adam <a...@a...pl>

    > Kątówka z tarczą do płytek 60 min i masz po sprawie. Jak masz jeszcze
    > akumulatorową to na jednej baterii może nie wydać :D i trzeba
    > doładować...ale jak się zbierzesz w cięciu to wydoli. Sam robiłem 100m i
    > zajęło mi to 10 min :)

    Schylać się już nie mogę, nie dam rady ):

  • 32. Data: 2022-03-21 21:08:50
    Od: adam <a...@a...pl>

    W dniu 2022-03-20 o 23:21, Collie pisze:

    > To napisz jeszcze jak ten pastuch pasie te pieski, byśmy,
    > kurwa, nie mieli wątpliwości. A najlepiej sam se załóż tę
    > obrożę elektryczną i sprawdź organoleptycznie, jak to smakuje
    > psu. Ociec trzymali psa na łańcu by gumna pilnował, synek się
    > wywnowocześnił i zafundował gadzinie łańc elektryczny. Tfu,
    > ...twoja mać radnaja!

    Działa dobrze, jak podejdzie do drutu, to potem 10 minut leży na boku,
    wyje i wierzga nogami z bólu.

  • 33. Data: 2022-03-21 21:23:15
    Od: Collie <p...@b...pl>

    W poniedziałek, 21.03.2022 o 21:08, adam napisał:

    > Działa dobrze, jak podejdzie do drutu, to potem 10 minut leży na boku,
    > wyje i wierzga nogami z bólu.

    ????? ?a ???! ?????? ? ????????????? ????????.

  • 34. Data: 2022-03-21 22:11:19
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 21.03.2022 o 21:23, Collie pisze:
    > ????? ?a ???! ?????? ? ????????????? ????????.

    A dlaczego po rusku, ruska onuco, pachołku Phujtina?

    ??? ?? ???! ????? ? ???????????????. :]

    --
    LordBluzg??(R)
    <<<?i? ć?d?? i Putina>>>

  • 35. Data: 2022-03-21 22:25:17
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan adam napisał:

    > Działa dobrze, jak podejdzie do drutu, to potem 10 minut leży
    > na boku, wyje i wierzga nogami z bólu.

    Nie skarży się potem po usenetach, gdy już dojdzie do siebie?

    --
    Jarek

  • 36. Data: 2022-03-22 19:01:35
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    poniedziałek, 21 marca 2022 o 22:25:40 UTC+1 Jarosław Sokołowski napisał(a):

    > Nie skarży się potem po usenetach, gdy już dojdzie do siebie?
    >
    > --
    > Jarek
    Collie się skarży.

  • 37. Data: 2022-03-22 21:14:30
    Od: Collie <p...@b...pl>

    W poniedziałek, 21.03.2022 o 22:25, Jarosław Sokołowski napisał:

    > Nie skarży się potem po usenetach, gdy już dojdzie do siebie?

    Stara dziadyga z pampersem w gaciach pewnie chichra starczym
    dyszkantem przed monitorem, że taka z cicha pęk dowcipna,
    dopisując popierdółki do cudzych tekstów. Niestety, do bycia
    dowcipnym trza inteligencji. Ale nie bój nic, zawsze znajdzie
    się jakiś dziad bałucki o podobnym IQ, który napisze, ze to
    bardzo śmieszne. Hue hue.

  • 38. Data: 2022-03-22 21:54:41
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    wtorek, 22 marca 2022 o 21:14:33 UTC+1 Collie napisał(a):

> [...]
    > bardzo śmieszne. Hue hue.
    > --
    > Tu jest Usenet - tu się nie dyskutuje, tu się walczy.
    ??? ?? ???. Ale przedtem żonę pozdrów. Dawno nie chwaliłeś się gwiazdą. Daj jej fotkę
    bo nic tak nie cieszy jak cudze nieszczęście. Jej wygląd ma również dobre strony.
    Nikt nie jest w stanie wypić tyle wódki żeby ją przelecieć.

  • 39. Data: 2022-03-23 06:30:37
    Temat: Re: Jak zrobić bruzdę zenusiowi
    Od: Runt <t...@b...prv>

    W dniu 2022-03-22 o 21:54, KANALIA* Zenek Kapelinder ujada:
    /.../
> [...]
    strony. Nikt nie jest w stanie wypić tyle wódki żeby ją przelecieć.

    ????? ?a ???!

    --
    Runt

    * - Oculum pro oculo, dentem pro dente!

    W dniu 2022-02-24 o 15:21, kanalia Zenek Kapelinder ujada na
    pl.soc.polityke:

    "Tak rakietami porzuca gdzie będzie musiał. Taka ma doktrynę
    prowadzenia wojny. Nie jest tajna. Jeśli ja wiem że Rosja może użyć
    broni w dowolnym miejscu na ziemi jeśli uzna że jest stamtąd zagrożona
    to ci od wojny na Ukrainie też to powinni wiedzieć. Nie bombardują miast
    i wsi tylko składy broni i pasy startowe. Uważam że jeśli ludzie żyjący
    na jakimś obszarze chcą stworzyć własne państwo. I są przesłanki że mogą
    sobie poradzić. To należy dać im taka możliwość a nie wysyłać na nich
    wojsko żeby siła ich zatrzymać. Ukraina wysłała wojsko żeby
    spacyfikowało krnąbrnych mieszkańców okręgu Ługańskiego i Donieckiego.
    To wtedy według ciebie było w porządku? Słyszałeś że jak Krym wrócił do
    Rosji to powstała tam partyzantka czy raczej ludzie byli zadowoleni jak
    dostali zaległe wynagrodzenia i podwyżki pensji?

    Ukraina to sztuczny twór. Po chociażby 3 razy niższym niż w Rosji i
    Polsce PKB na obywatela widać że nie jest zdolna do samodzielnego
    istnienia. Przekreciarze rozkradajacy Ukrainę na prezydenta postawili
    klauna i artystę kabaretowego. I co ten klaun zrobił? Wprowadził stan
    wojenny żeby nikt z Ukrainy legalnie nie mógł wyjechać bo zabraknie
    mięsa armatniego broniącego majątków oligarchów. Rosja ma sporo za
    uszami ale akurat w tym przypadku co jest jestem za Rosja."

  • 40. Data: 2022-04-04 22:54:37
    Od: LordBluzg(R) <m...@p...onet.pl>

    W dniu 21.03.2022 o 21:05, adam pisze:

    > Schylać się już nie mogę, nie dam rady ):

    Wczoraj w godzinkę, szpadlem i deską(do popychania kabla wgłąb)
    ujechałem 50m kabla 2x1mm do zasilania fontanny przy oczku. Zero
    schylania :D Gdybym miał 800m to w tydzień po kawałku popołudniami i
    zrobione a ile zdrowia przy tym? :D

    Licząc 50m/h to wychodzi 100m/2h x 8=800m czyli 16 godzin : 6 dni= 2,5h
    dziennie. Idealne dla małego ćwiczenia fizycznego :]

    --
    LordBluzg??(R)
    <<<?i? ć?d?? i Putina>>>