    From: ternyk <t...@g...com>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Jak zrobic parawan
    Date: Mon, 21 Mar 2011 00:31:47 -0700 (PDT)

    Witam,

    Potrzebuje parawanu do wydzielenia czesci pokoju i chcialbym to zrobic
    jak najtaniej. Nie interesuja mnie zadne style secesyjne, czy parawany
    bambusowe, ktore czesto widzialem w sklepach. Wazne tylko zeby byl
    lekki no i nieprzezroczysty :).
    Z pobieznych poszukiwan nie znalazlem takiego ktory by mi odpowiadal z
    wygladu lub z ceny, dlatego zastanawiam sie czy nie zrobic samemu.
    Ramki z drewnianych listewek połączonych zawiasami i obitych
    materiałem. Tylko nie wiem, jakiego materiału użyć żeby było tanio.
    Musi byc dość sztywny, taki jak na rolety może, tylko pewnie to drogo
    wyjdzie. Czy ktos ma jakies alternatywne pomysly na material? Z gory
    dzieki

    pozdrowienia,
    ternyk