  • 1. Data: 2011-03-21 07:31:47
    Temat: Jak zrobic parawan
    Od: ternyk <t...@g...com>

    Witam,

    Potrzebuje parawanu do wydzielenia czesci pokoju i chcialbym to zrobic
    jak najtaniej. Nie interesuja mnie zadne style secesyjne, czy parawany
    bambusowe, ktore czesto widzialem w sklepach. Wazne tylko zeby byl
    lekki no i nieprzezroczysty :).
    Z pobieznych poszukiwan nie znalazlem takiego ktory by mi odpowiadal z
    wygladu lub z ceny, dlatego zastanawiam sie czy nie zrobic samemu.
    Ramki z drewnianych listewek połączonych zawiasami i obitych
    materiałem. Tylko nie wiem, jakiego materiału użyć żeby było tanio.
    Musi byc dość sztywny, taki jak na rolety może, tylko pewnie to drogo
    wyjdzie. Czy ktos ma jakies alternatywne pomysly na material? Z gory
    dzieki

    pozdrowienia,
    ternyk

  • 2. Data: 2011-03-21 13:02:13
    Temat: Re: Jak zrobic parawan
    Od: Przesmiewca <b...@o...pl>

    ternyk <t...@g...com> napisał(a):

> [...]
    >Musi byc dość sztywny, taki jak na rolety może, tylko pewnie to drogo
    >wyjdzie. Czy ktos ma jakies alternatywne pomysly na material? Z gory

    Jakies kolorowe pleksi?

  • 3. Data: 2011-03-21 13:44:27
    Od: "non.ens" <n...@o...pl>

    Użytkownik "ternyk" <t...@g...com> napisał w wiadomości
    bb.googlegroups.com...

> [...]
    > jak najtaniej. Nie interesuja mnie zadne style secesyjne, czy parawany
    > bambusowe, ktore czesto widzialem w sklepach. Wazne tylko zeby byl

    Dość tanie parawany są w Leroy Merlin, płótno na ramach, różne wzory. Twoje
    ogólne wymagania spełniają, gorzej z kryterium "odpowiada z wyglądu", to już
    musisz ocenić samodzielnie ;)

  • 4. Data: 2011-03-21 20:44:20
    Od: "Lukasz" <l...@w...pl>

[...]

    Zrobiłem takie cudo z listewek z napiętym materiałem.
    Co do materiału - kupiłem w sklepie 'z materiałami'. Nazywał się
    'markizowy' - znaczy taki na markizy nad oknami itp. Było kilka do wyboru
    m.in biały bez wzorów. Kosztował coś koło 15-20 zł/m2. Z roli ok 1,5 m
    szerokości.

    --
    lukasz

  • 5. Data: 2011-03-21 22:23:38
    Od: "kogutek" <s...@g...pl>

    <Tylko nie wiem, jakiego materiału użyć żeby było tanio.
    Papier pakowy.