  • 1. Data: 2011-03-20 10:36:14
    Temat: Jak zrobić dobrą kawę za pomocą maszynki do kawy typu Moka
    Od: ąćęłńóśźż <a...@i...pl>

    http://italiaonline.pl/start/kuchnia-smaki/kawa/kawa
    -wiadomosci/article/jak-zrobic-dobra-kawe-za-pomoca-
    maszynki-do-kawy-typu-moka.html?tx_ttnews%5BbackPid%
    5D=60&cHash=1bf866b564

  • 2. Data: 2011-03-21 00:23:19
    Od: "Wiaderko" <k...@6...com>

    "ąćęłńóśźż" <a...@i...pl> wrote in message
    > http://italiaonline.pl/start/kuchnia-smaki/kawa/kawa
    -wiadomosci/article/jak-zrobic-dobra-kawe-za-pomoca-
    maszynki-do-kawy-typu-moka.html?tx_ttnews%5BbackPid%
    5D=60&cHash=1bf866b564

    Ta kawiarka jest gówno warta a przygotowanie kawy trwa strasznie długo.
    Odradzam tego typu urządzenia, lepiej dołożyć kasę i kupić ekspres.

    --
    Wader

  • 3. Data: 2011-03-21 09:28:13
    Od: "Jackare" <1...@1...tralala.com>

    Użytkownik "Wiaderko" <k...@6...com> napisał w wiadomości

    > Ta kawiarka jest gówno warta a przygotowanie kawy trwa strasznie długo.
    > Odradzam tego typu urządzenia, lepiej dołożyć kasę i kupić ekspres.

    awłaśnieżenie. Bardzo dobra kawa wychodzi, jest poręczna, można zabrać ze
    sobą gdziekolwiek (występuje w różnych rozmiarach)
    I nie zachodzi w niej zjawisko powszechne zwłaszcza w dużych
    ekspresach-kombajnach (na kapsułki - "tabletki" kawowe) i automatach do kawy
    jakie spotyka się w biurowcach, instutycjach itp - nie gnieżdżą się w niej
    robaki.
    --
    Jackare

  • 4. Data: 2011-03-21 12:09:17
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    Jackare napisał(a):
    > awłaśnieżenie. Bardzo dobra kawa wychodzi,
    A nie capi z niej kawa aluminium? Miałem podobną i poszła do kosza.
    Posmak aluminium straszny.
    A w zamian kupiłem stalową z nierdzewki.
    --
    Krzysiek

  • 5. Data: 2011-03-21 16:12:43
    Od: "Jackare" <1...@1...tralala.com>

    Użytkownik "Krzysztof 45" <m...@v...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > aluminium straszny.
    > A w zamian kupiłem stalową z nierdzewki.

    Nie czuję niczego. Zadnego posmaku. Ale też faktem jest że moja kawiarka ma
    już dobre kilka lat - 5-6 minimum.
    --
    Jackare

  • 6. Data: 2011-03-21 18:11:20
    Od: awow <a...@w...pl>

    Potwierdzam, poręczna i kawa bardzo dobra.

  • 7. Data: 2011-03-21 19:34:47
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    Jackare napisał(a):
    > Nie czuję niczego. Zadnego posmaku. Ale też faktem jest że moja kawiarka
    > ma już dobre kilka lat - 5-6 minimum.
    Może u Ciebie ta osłona sie wytworzyła.
    Doczytałem właśnie że w powyższym artykule jest informacja o
    metalicznym posmaku w tych kawiarkach, który po pewnych zabiegach
    ponoć zanika. Mnie się nie udało tego posmaku pozbyć. Zawsze go czułem.
    Z reszta ja wychodzę z założenia, że aluminium dobre jest na radiatory
    a nie na naczynia.
    --
    Krzysiek

  • 8. Data: 2011-03-22 00:04:08
    Od: Kamikazee <n...@n...pl.invalid>

    W dniu 2011-03-21 13:09, Krzysztof 45 pisze:
    > A nie capi z niej kawa aluminium? Miałem podobną i poszła do kosza. Posmak
    > aluminium straszny.
    > A w zamian kupiłem stalową z nierdzewki.

    Ma i też wywaliłem na śmietnik przestawiałem się na kawy rozpuszczalne.

  • 9. Data: 2011-03-22 07:49:17
    Od: "Jarek P." <j...@g...com>

    Użytkownik "ąćęłńóśźż" <a...@i...pl> napisał w wiadomości
    > http://italiaonline.pl/start/kuchnia-smaki/kawa/kawa
    -wiadomosci/article/jak-zrobic-dobra-kawe-za-pomoca-
    maszynki-do-kawy-typu-moka.html?tx_ttnews%5BbackPid%
    5D=60&cHash=1bf866b564

    Wszystko fajnie, tylko te aluminiowe kawiarki, to straszne gówno jest.
    Natomiast tego typu kawiarki, ale z nierdzewki - ja tam nie kawowy, ale z
    pierwszej ręki wiem, że wszystkie ekspresy razem wzięte się chowają przy
    kawie z czegoś takiego.

    J.

  • 10. Data: 2011-03-28 20:01:34
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Jarek P. wrote:
> [...]
    > Natomiast tego typu kawiarki, ale z nierdzewki - ja tam nie kawowy,
    > ale z pierwszej ręki wiem, że wszystkie ekspresy razem wzięte się

    dokładnie mam takie dwie kawiarki już od kilku lat

    mała i dużą obydwie ze stali nierdzewnej...

    kawa jest idealna, należy pamiętać aby nie ustawiać zbyt dużego gazu oraz
    aby nie przegrzać już zrobionej kawy.