  • 1. Data: 2010-12-03 11:05:34
    Temat: Jaką dajecie wełne do ocieplenia poddasza?
    Od: "Bartek" <b...@o...pl>

    Witam
    Podzielcie się opiniami jakie wełny dajecie do ocieplenia poddasza, jak się
    układają itd.
    Pytam bo przymierzałem się dać UNIMATE ISOVERA 150mm i potem 100mm. No i już
    byłem zdecydowany, a tu sprzedawca jeden zaczął mnie nakręcać na ROCKWOLLA
    że isover to żadna wełna że nie jest tak zbita, że to tylko "szklana" a
    rockwool to co innego.
    Możecie się podzielić opiniami?
    Pozdrawiam
    Bartek

  • 2. Data: 2010-12-03 11:13:40
    Temat: Re: Jaką dajecie wełne do ocieplenia poddasza?
    Od: "Tom" <t...@i...eu>

> [...]
    żadna
    > wełna że nie jest tak zbita, że to tylko "szklana" a rockwool to co innego.

    Tia. Mialem ten sam dylemat. Poszukiwania, grzebanie w internecie, rozmowy z
    dystrybutorami wełn i wygrał Isover Super Mata :)
    Tomek

  • 3. Data: 2010-12-03 11:15:53
    Od: "Bartek" <b...@o...pl>

    Witam
    > Tia. Mialem ten sam dylemat. Poszukiwania, grzebanie w internecie, rozmowy
    > z dystrybutorami wełn i wygrał Isover Super Mata :)

    A możesz powiedzieć czemu
    Pozdrawiam
    Bartek Głowacki

  • 4. Data: 2010-12-03 11:24:48
    Od: RTJ <r...@p...com>

    On 3 Gru, 12:05, "Bartek" <b...@o...pl> wrote:
    > Witam
    > Podzielcie si opiniami jakie we ny dajecie do ocieplenia poddasza, jak si
    > uk adaj itd.
    > Pytam bo przymierza em si da UNIMATE ISOVERA 150mm i potem 100mm. No i ju
    > by em zdecydowany, a tu sprzedawca jeden zacz mnie nakr ca na ROCKWOLLA
    > e isover to adna we na e nie jest tak zbita, e to tylko "szklana" a
    > rockwool to co innego.
    > Mo ecie si podzieli opiniami?

    Ja wybrałem ISOVER SuperMata. Lambda 0,33, podobno z biegiem czasu
    nie "siada" i akurat byla bardzo dobra promocja jak kupowałem :)

    Pozdrawiam
    Romek

  • 5. Data: 2010-12-03 11:26:38
    Od: "Tom" <t...@i...eu>

    > Witam
    >
    > A możesz powiedzieć czemu
    > Pozdrawiam
    > Bartek Głowacki

    Głownie po rozmowach z dystrybutorami, magazynierami, ktorzy nie tylko mieli
    isovera, ale
    rownież inne firmy jak rockwool, ursa itd.
    Brak większych zastrzeżen do waty przez klientow. Dobry współczynnik izolacyjności (
    chyba
    0,033 ). Jest jeszcze lepszy isover o lepszym wspólczynniku ( 0,031), ale to jest
    nowosc i
    nie wiadomo do konca jak sie sprawdzi bo malo klientow ją ma ( z tego co wiem ), a
    szkoda
    przeplacac.
    Ja wybralem super mate, ale tak naprawde roznice są na tyle male, ze jezeli
    wybierzesz
    urse, rockwoola to tez dobrze. Ja wolalem kupic super mate. Ale wiem ze to ciezki
    wybor.
    Ja zamowilem przez internet, gdzie cena byla dobra, tzn. o grubosci 150 mm kosztował
    1 m2
    19,50 zl. Minusem jest to, ze musialem kupić całe palety, co skonczylo sie tym, ze
    mi
    troszke jej zostało, tak samo jak maty o grubosci 100 mm.

    Tomek

  • 6. Data: 2010-12-03 12:51:35
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 3 Dec 2010 12:05:34 +0100, Bartek napisał(a):

    (...)

    Bede oryginalny, Isover Super Mata. Jeszcze nie wiem, czy 20, czy 25 cm.

    --
    Maciek

  • 7. Data: 2010-12-03 13:17:21
    Od: "PH" <P...@p...news>

    Użytkownik "Bartek" <b...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > już byłem zdecydowany, a tu sprzedawca jeden zaczął mnie nakręcać na
    > ROCKWOLLA że isover to żadna wełna że nie jest tak zbita, że to tylko
    rockwool 10+18

  • 8. Data: 2010-12-03 13:50:40
    Od: "Jarek P." <j...@g...com>

    Isover Unimata 18cm + 5cm

    J.

  • 9. Data: 2010-12-03 14:08:20
    Od: Adam Szendzielorz <a...@g...com>

> [...]
    > by em zdecydowany, a tu sprzedawca jeden zacz mnie nakr ca na ROCKWOLLA
    > e isover to adna we na e nie jest tak zbita, e to tylko "szklana" a

    I ma racje bo isover to szklana, a rockwool to skalna. Mi sie jakos
    bardziej podoba rockwool - jest bardziej twarda, sztywna, mniej
    scisliwa. Unimata to taka miekka kolderka i mam wrazenie ze ona sie
    szybciej "sprasuje" pod wplywem grawitacji niz rockwool :) U siebie
    mam 15cm rockwool toprock miedzy krokwiami + 10cm unimata w poprzek.
    Dlaczego? Bo rockwoola sie lepiej kladlo miedzy krokwie (trzymal sie
    calkiem ladnie choc sznurkowac i tak trzebabylo troche), a unimata
    miala wys. 120cm co mi pasowalo bo sobie pocialem cala rolke na 3
    kawalki po 40cm co akurat pasowalo miedzy profile pod KG i poprostu
    latwiej sie ja ukladalo :)

    Subiektywnie z rockwoola sie bardziej sypie i robota z nim jest
    bardziej uciazliwa. Isoverem moznaby sie przykryc i zasnac w spokoju i
    ciepelku :D
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 10. Data: 2010-12-03 18:10:01
    Od: "Marcin Wajnert" <m...@p...onet.pl>

> [...]
    > już byłem zdecydowany, a tu sprzedawca jeden zaczął mnie nakręcać na
    > ROCKWOLLA że isover to żadna wełna że nie jest tak zbita, że to tylko

    Knauf http://www.knaufinsulation.pl/ecose-technology 2x15 cm + 10 cm w
    płytach - pewnie aku-płyte (rockwool pewnie)..

    dlaczego?? 15 cm knaufa 8,80 zł/m2 :) x 2 + około 11 zł/m2 na płyte 10 cm -
    co da około 29 zł i izolację 0,102W/m2K
    wiem ze są wełny dużo lepsze, ale róznica w cenie bardzo duża... a wierze,
    ze przy 3 warstwach unikne wielu niedoróbek ;)

    Pzdr.
    Marcin W.