  • 1. Data: 2010-12-03 07:58:43
    Temat: Schemat polaczenia kominka PW, bufora i zasobnika
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Uciekl mi gdzies schemat polaczen w ukladzie CO, gdzie dziala kominek z PW
    i jednofunkcyjny kociol gazowy. To byc dosc prosty i logiczny schemat
    ukladu, w ktorym zasobnik CWU mozna grzac kominkiem (poprzez bufor) albo
    kotlem gazowym z pominieciem bufora, przy czym kociol grzeje tez wode w
    buforze, gdy ma dzialac CO, a w kominku sie nie pali.
    Byla tam takze mozliwosc odciecia obiegu do kaloryferow w lecie, tak zeby
    dalo sie np. napalic delikatnie w kominku w chlodniejszy wieczor, ale z
    calym cieplem zmagazynowanym w buforze i odebranym ewentualnie przez
    zasobnik CWU.

    Macie moze cos podobnego? Tamten schemat byl na jakims forum albo innej
    stronie, ale chyba znikl.

    --
    Maciek

  • 2. Data: 2010-12-08 23:33:45
    Od: b...@k...math.uni.lodz.pl

    Maciek pisze:

> [...]
    > zasobnik CWU.
    >
    > Macie moze cos podobnego? Tamten schemat byl na jakims forum albo innej

    może się przyda, bo mam akurat pod ręką

    http://www.cichewicz.pl/serwis_instrukcje/instalacja
    /schematy.php
    http://atmospolska.pl/index.php/schematy-montazu
    http://forum.muratordom.pl/showthread.php?167278-Kom
    inek-z-p%C5%82aszczem-kondensat-uniwersalny-bufor-do
    -cwu-i-co
    http://www.ecoangus.co.uk/ecoangus_images/OrlCoal.pd
    http://www.wymienniki-ciepla.pl/schematy.html
    http://forum.info-ogrzewanie.pl/index.php?act=attach